Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lexus GS 300h se 164 kW: Hybridní downsizing

12. 9. 2013
10
13
Zobrazit náhledy (10)
Lexus GS Lexus GS Lexus GS Lexus GS Lexus GS
Lexus GS dostane 2,5litrový čtyřválec a elektromotor. Stejný hybridní pohon se nabízí už pro IS 300h.

Japonský Lexus nastaví nová měřítka hospodárnosti manažerských sedanů. Kombinovaná spotřeba chystaného GS 300h bude 4,7 l/100 km a emise CO2 jen 109 g/km. To jsou mezi sedany vyšší střední třídy rekordní hodnoty. Do prodeje se tento model dostane před koncem roku 2013.

Základem čtyřválcového systém Lexus Hybrid Drive je motor 2.5 D-4S s dvojitým vstřikováním a variabilním časováním ventilů. Dosahuje 133 kW a 221 N.m, pomáhá mu elektromotor o výkonu 105 kW. Celkový výkon, který putuje na zadní kola, má hodnotu 164 kW.

GS 300h nabídne veškeré přednosti řady GS. Nebude ochuzen ani o možnost paketu F Sport, který ke sportovnímu designu přidává adaptivní tlumiče AVS. Současně s novým motorem přicházejí i dvě další novinky: barevný head-up displej a možnost objednat 19palcová kola i pro jiné modely než jen F Sport.

Lexus GS - technická data
MotorGS 250GS 300hGS 350 AWDGS 450h
Převodovka6Ae-CVT6A 4x4e-CVT
Zdvihový objem [cm3]2500249434563456
Válce/ventily6/44/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]154/6400133/6000233/6400215/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]253/4800221/4200378/4800352/4500
Výkon el.motor [kW]-105-147
Celkový výkon [kW]154164233254
Max. rychlost [km/h]230-190250
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,6-6,35,9
Komb. spotřeba [l/100 km]8,94,710,25,9

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Palubní básník!
| 12. 9. 2013
Horory nepíšu - [odkaz] 8-s >:D
Proč to nedobiju doma
| 12. 9. 2013
I když brzdíš prudce, auto může rekuperovat (pokud to neumí, tak je to jen nedokonalost konkrétního systému). Rozdíl je v tom, že razantně klesne účinnost rekuperace (spoustu energie proměníš v teplo brzdami). Když pojedeš opravdu pilu, tak pravděpodobně nebudeš mít neustále k dispozici elektromotor. Ale za každou zatáčkou ti něco dá. Při běžné jízdě jsem s energií nikdy neměl problém. Ať už jsem jel rychle, nebo na pohodu. A i na dálnici funguje.

Jinak když jedeš ekonomicky, auto je ve skutečnosti schopno rekuperovat mnohem více energie, než se vejde do akumulátorů. I když rychlejší/ agresivnější jízdou klesne účinnost, tak je energie dost.
Avatar - KANKUNEN
Proč to nedobiju doma
| 12. 9. 2013
Ano, ale nesmíš brzdit deskama, ale motorem. Pokud zabrzdíš prudce za 5sek nic nedobiješ. Mi auto dobíjí kondík a po dálnici nedobíjím i desítky km, že toyotí hybridy nežerou ani po dálnici musí být úspornými spalovacími motory.
Avatar - rimow11
lexus gs
| 12. 9. 2013
krása :yes:
Avatar - J@W
Palubní básník!
| 12. 9. 2013
Je to sice trochu osobní názor, ale Pepa je společně s Merunkou 100%ně největší jelito, co se kdy kolem aut v médiích pohybovalo. :-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku