Lidé na internetu pátrají po značce aut KN. Může za to změna loga jedné automobilky
Slyšeli jste někdy o značce automobilů "KN"? V posledních měsících přitom minimálně desetitisíce lidí měsíčně po vozech KN pátrají na internetu.
Této zajímavosti si všiml analytik Ashwinn Krishnaswamy, který na Twitteru upozornil, že jen ve Spojených státech amerických zadává do vyhledávače Google dotaz "KN car" více než 30 tisíc uživatelů měsíčně. A že nárůst zájmu o "automobilovou značku KN" odstartoval někdy v polovině roku 2021.
Kromě spojení "KN car" lidé hledají také více informací o "KN car brand", "KN cars", "KN car price" nebo "KN Carnival" či KN Telluride". Pátrání po vozech KN ovšem údajně ve větší míře probíhá také například v Austrálii, Kanadě nebo ve Velké Británii.
Slova "Carnival" a "Telluride" vám možná napověděla, v čem je zakopaný pes. Jde totiž o modely značky Kia. A jak jistě víte, tato jihokorejská automobilka loni poměrně výrazně změnila logo. Vozy s novým emblémem se přitom na silnicích ve větších počtech začaly objevovat právě v polovině roku 2021, tedy ve stejné době, kdy začínáme pozorovat nárůst vyhledávání klíčových slov "KN car" a podobných obratů.
Někteří lidé jsou tedy prostě lehce zmateni právě změnou loga, nový symbol si neumí přiřadit k jim známému výrobci a čtou ho nikoli jako Kia, ale jako KN. Na druhou stranu automobilku může těšit, že se najde tak významný počet lidí, které její modely zaujmou natolik, že se o nich následně snaží na internetu zjistit víc.
Ve srovnání s množstvím lidí, kteří do vyhledávače Google zadávají klíčové slovo "Kia" jde však o zlomek uživatelů. V USA za měsíc toto slovo do Googlu naťuká asi 1,83 milionu lidí. Pozitivní zprávou pro jihokorejsku značku může být také skutečnost, že počet vyhledávání klíčových slov spojených se zkratkou KN postupně ubývá.