Manhart vytunil legendární Deltu. Teď je dokonalá! A stojí přes 3 miliony
Znovuzrozená italská značka Lancia nás připravuje na uvedení novodobé elektrické Delty v následujících letech, ale Němci z Manhartu lépe vědí, co chceme. Představili jedinečnou zmodernizovanou Deltu, která je až dokonalá.
Rallyeová babička, která ani dnes nepatří do starého železa. Kultovní Lancia Delta Integrale nestárne, protože s přibývajícím věkem naopak zraje jako víno. Významným důkazem je i nová tuningová přestavba od německých specialistů Manhart. Z legendární italské klasiky vyvinuli modernější řidičskou hračku s výrazně silnějším srdcem i vyšší cenovkou.
Základem unikátní přestavby klasickou divizí Manhart Classic Cars je Lancia Delta HF Integrale 16V, jakou automobilka poprvé ukázala na autosalonu v Ženevě v roce 1989. Dnes už zapomeňte na originální stav s turbodmychadlem přeplňovaným dvoulitrovým čtyřválcem o 147 kW (200 koních), protože Manhart novodobou úpravu Delty vybavil vylepšenou technikou.
Originální srdce nově disponuje moderním turbodmychadlem a sacím potrubím, odolnějšími kovanými písty i ojnicemi, vačkovou hřídelí Catcams, palivovým čerpadlem Bosch, účinnějším chladičem i výkonnějším ventilátorem. Nový je také výfuk a speciálně nastavený software pro efektivnější management motoru. A výsledek je opravdu ohromující, protože Delta nově má 276 kW (375 koní) a 550 Nm!
Už standardně přenáší výrazně vyšší točivý moment na všechna čtyři kola a je vybavena modernější pětistupňovou manuální převodovkou se speciálními komponenty pro rallye speciály skupiny N. Novinkou jsou také masivnější spojka Sachs, tužší a nižší podvozek KW a brzdový systém Manhart Evo s čtyřpístovými brzdiči Brembo a 380milimetrovými kotouči na přední nápravě. Oko pak zaujmou autenticky vypadající 17” kola OZ Racing.
Novodobá Lancia Delta HF Integrale 16V od Manhartu vznikla v jediném exempláři na základech vozu registrovaného v roce 1990 s nájezdem 57.500 kilometrů. Za oficiálně pojmenovanou Deltu Manhart 400 Limited 01/01 sice nový majitel zaplatil více než tři miliony korun, ale věříme, že mu bude dělat obrovskou radost.