Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005
Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.
Continental GT
Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.
Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.
Continental Flying Spur
Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.
Aston Martin DB9
se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.