Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Martin Vaculík a elektromobil: Tohle jste chtěli vidět!

redakce AUTO.CZ
Diskuze (170)

Náš technický expert Martin Vaculík se netají svým despektem k Teslám, na elektromobily obecně se však jeho nelibost rozhodně nevztahuje. Pro někoho to bude možná překvapení, ale elektrický Hyundai Kona Martina v mnohém zaujal.

A nebyl by to Martin Vaculík, aby Světem motorů dlouhodobě testovaný kousek pořádně neproklepl. Konu tak vzal třeba do specializovaného servisu, aby se jí podívali na stav baterky. Výsledek Martina… no, docela šokoval. Však sami uvidíte.

Elektrický hyundai strávil ve Světě motorů celý rok, poznatků je tedy víc než dost. Na kompletní výstup z tohoto dlouhodobého testu Světa motorů se můžete těšit už zítra, Martinovo video je takový předkrm. Ale vydatný! Martin si jako tradičně všímá detailů, které jiným unikají. Tak hezkou zábavu!

redakce AUTO.CZ
Diskuze (170)

Doporučujeme

18. 2. 2021 18:07
Re: Tohle je ten pokles cen baterií!!!
Ta 12letá, spíš 15letá Kona nebude mrtvá, akorát bude mít třeba 80 % původního dojezdu, takže místo zhruba 450 km to bude třeba nějakých 360 km, což se dá ještě skousnout. Za tu dobu bude elektromobilita ale také úplně někde jinde.
16. 2. 2021 13:34
Re: Az na ten "church" skvely!
Asi nějakej indikátor na víkendový ježdění pro důchodce.
Avatar - eLzyx
16. 2. 2021 01:00
Re: Tohle je ten pokles cen baterií!!!
žádná automobilka nemá zájem udržovat staré elektromobily při životě. Neprodaný NOVÝ elektromobil = ztráta spousty € za ekoodpustky. Touhle cenou majitele tlačí k tomu, aby tu mrtvou 12letou Konu vyměnil za novou.
Avatar - eLzyx
16. 2. 2021 00:55
Re: Objektivní hodnocení - až se budou měnit baterky
taky je nutné započítat tlak automobilky na majitele ojetého elektromobilu, aby koupil místo baterie nový elektromobil, který bude lepší, ale hlavně - automobilce vydělá další koruny, vytvoří pracovní místa a taky vygeneruje nějaké to "odpustkovné".
Avatar - eLzyx
16. 2. 2021 00:47
Re: Nezlobte se, neodpovídá to 2 litrům benzínu
ono taky bude záležet na typu topení, takže bych bylo fér říci, že ne každý elektromobil sežere v zimě 40% baterie jen na ohřev kabiny.