Možná jste si všimli, že přijetí současné octavie odborníky i veřejností bylo vlažnější než u generací předchozích. Martin Vaculík tvrdí, že je to především věc specifikace – než se však ke správně nakonfigurované octavii dostal, trvalo to téměř rok.
Dnešní video neřeší, zda octavii ano či ne. Je určeno těm, kteří domácí značce fandí, sebevědomá cenová politika je neodradila či vůz v práci dostanou jako služební a mohou si jej nakonfigurovat.
Ceník příplatků je dlouhý a zdánlivě plný lákadel, některé věci však dle Vaculíka vozu a jeho jízdním vlastnostem spíš škodí. Naopak jednoznačně doporučit může Sportovní paket Plus za 15.000 Kč, který vůz dost zásadně změní – zejména proto, že obsahuje tužší a o 15 mm snížený sportovní podvozek. Jen jedno novinářské auto z celé flotily nemá tento příplatek přebitý elektronickými tlumiči DCC, které v kombinaci s vlečenou zadní nápravou naopak dle Vaculíka nefungují ideálně.
A pokud vás Škoda Octavia vůbec nezajímá, dozvíte se v dnešním videu, proč nevypojovat v autech přídavné topení.