Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Masařka jako pick-up? K mání je hodně zvláštní verze Mercedesu třídy E

Jan Zajíc Jan Zajíc 2. 3. 2020 • 14:25
34
Zobrazit náhledy (34)
Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz Mercedes-Benz E320 Pickup By Binz

Mercedes-Benz třídy E v provedení W210, který si u nás vysloužil přezdívku Masařka, patří mezi nejznámější modely tradiční německé automobilky. Ovšem ne v této podobě.

Auto, které si můžete prohlédnout v galerii, je totiž na zakázku upraveným E320 z roku 2000, jehož první majitel si ho nechal předělat na pick-up. Původně šlo přitom o kombík.

Přestavbu si vzali na starost odborníci z německé karosárny Binz, kteří maji bohaté zkušenosti se stavěním sanitek, pohřebních vozů nebo limuzín. A jestli vás zajímá, proč se původní vlastník rozhodl zrovna pro pick-up, pak vězte, že podivnou Masařku používal k propagaci vlastního autosalonu.

Pick-up je to opravdu nápadný, za což může právě karosárna Binz, která se nespokojila s pouhým odříznutím zadní střechy a udělala mnohem víc. Auto především protáhla o výrazných 736 milimetrů a také vyrobila kvalitně vyhlížející a prostornou korbu, kterou od kabiny odděluje otevíratelné okno.

Podle dostupných informací jen přestavba vyšla na nějakých 1,14 milionu korun, k tomu je ještě potřeba přičíst cena nového "éčka" se zážehovým 3,2litrovým šestiválcem a pětistupňovou automatickou převodovkou.

U původního majitele netradiční pick-up zůstal do roku 2006, v němž se přestěhoval k novému vlastníkovi do americké Kalifornie. A nyní je na prodej znovu, tentokrát u firmy Hyman v St. Louis. Prodejce si vůz, který najezdil jen 33.796 km, cení na v přepočtu 1,6 milionu korun.

Související články

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku