Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Maturo Stradale je úžasný restomod Lancie Delta HF Integrale. Vznikne jen 10 kusů

Jan Zajíc Jan Zajíc 12. 9. 2022 • 07:44
32
6
Zobrazit náhledy (32)
Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale Maturo Stradale

Lancia Delta HF Integrale patří mezi nejslavnější auta všech dob. Jistá nizozemská společnost nabízí její vylepšenou verzi.

Firma Maturo Cars totiž představila restomod jménem Maturo Stradale, který má napravit určité "italské nedokonalosti" originálu. Ten ale samozřejmě slouží jako základ. Původní skelet ovšem projde důkladnou renovací a úpravami, které zvýší tuhost a zlepší odolnost proti korozi.

Na tuto "kostru" následně přijdou nové díly karoserie vyrobené z uhlíkových vláken. Podle výrobce je karoserie díky karbonu o 50 kg lehčí než ta původní.

Kompletní rekonstrukcí projde také motor, turbodmychadlem přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec dostane současně nové díly z moderních materiálů, díky nimž se má zlepšit životnost, spolehlivost i výkonnost pohonné jednotky. Maturo Cars slibuje maximální výkon 360 koní a nejvyšší točivý moment 500 Nm. U sériové Lancie HF Integrale se výkon v závislosti na verzi pohyboval od 185 do 215 koní.

Motor je spojen s upravenou pětistupňovou manuální převodovkou, která může být na přání vybavena "psí nohou", tedy řazením s jedničkou vlevo dole, nebo možností měnit kvalty bez nutnosti používat spojku. Zajímavostí jsou také samosvorné diferenciály na obou nápravách. Samozřejmě nesmí chybět výkonnější brzdy, dále se dostalo na hydraulickou ruční brzdu.

Nové je zavěšení, které společnost Maturo Cars vyvinula ve spolupráci s firmou Intrax. Jde o řešení využívající nastavitelné tlumiče, údajně odvozené od zavěšení z rallyeových speciálů.

Video se připravuje ...

Výraznou změnou projde interiér, úpravce hovoří o provedení splňující moderní požadavky, které ovšem současně zachová atmosféru originálu. Mezi materiály jmenuje karbon, titan, hliník, kůži a Alcantaru.

Maturo Cars plánuje postavit jen 10 restomodů Stradale, cenu bohužel zatím neprozradila.

Doporučujeme

Témata
Avatar - Stejsn
13. 9. 2022 11:45
Re: "Úžasný"
Já si teda vnitřek auta za miliony představuju jinak, než že úpravce vykuchá původní účelnou palubku a nahradí to panelem s přepínačema z Hornbachu.
Avatar - speedfred
13. 9. 2022 11:00
Re: "Úžasný"
Základné línie vidim rovnaké, budíky samozrejme iné ale digi 80's
Avatar - Stejsn
13. 9. 2022 10:29
Re: "Úžasný"
To myslíš jako vážně? https://assets.primecreative.com.au/…grale-dash-2.jpg
Avatar - KANKUNEN
13. 9. 2022 05:48
Proč tyto firmy umí dělat
tak dokonalý design a velkovýrobci to zprasí.
Avatar - speedfred
12. 9. 2022 22:04
Re: "Úžasný"
Zachovali pôvodný dizajn prístrojovky a doplnili retro digitálom.
Auto vypadá báječne, Integrálu mám moc rád v každej slušnej úprave.