Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda2 na českém trhu: úplný ceník má 7 stupňů výbav

Ondřej Láník
Diskuze (81)
V minulých dnech odstartovala na českém trhu svou kariéru nová generace Mazdy2. Malý automobil je nabízen se třemi zážehovými čtyřválci, v ceníku budou mít své místo také dva vznětové čtyřválce.

Dovozce výběr vhodné verze zákazníkům trochu zkomplikoval zavedením sedmi stupňů výbavy.

Nejdostupnější a zřejmě naprosto dostačující motorizace 1,3 MZR (55 kW) bude tvořit většinu prodejů nové Mazdy2. Vyhrazeny jí zůstávají tři stupně výbavy začínající písmeny CE. I nejlevnější dvojka za 269.900,-Kč má pět dveří, dva airbagy, ABS, EBD a EBA, kola s pneumatikami 175/65 R14, elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka, dálkově ovládané centrální zamykání, automatickou aktivaci světlometů nebo zdvihový objem efektivně využívající kategorii povinného ručení do 1350 cm3.

Výbava CE Pro nabízí za 295.900,-Kč navíc elektrické ovládání oken vpředu a manuálně regulovanou klimatizaci. Za 321.900,- Kč dostanete s výbavou CE Plus také boční a hlavové airbagy, rádio s CD a MP3 přehrávačem, možnost připojení externího přehrávače.

Silnější provedení základního čtyřválce je dodáváno výhradně s výbavou TE, která navíc proti předchozí úrovni dostala kola s pneumatikami 185/55 R14, kliky a kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě karoserie, elektricky sklopitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, kůží obšitý volant a hlavici řadicí páky, ovládání audio systému na volantu, automatickou klimatizaci a dělaná zadní sedadla.

TE Pro má navíc systém řízení jízdní stability a patnáctipalcová kola z lehkých slitin. TE Plus za bezmála 400 tisíc korun disponuje mj.předními mlhovkami, šestnáctipalcovými koly z lehkých slitin (pneumatiky 195/45 R16), palubním počítačem, dešťovým a světelným senzorem, CD měničem a MP3 přehrávačem. Výhradně pro GT je dodáván motor 1,5 MZR a silnější provedení turbodieselu, vyhřívaná sedadla a bezklíčový vstup a startování.

Mazda2 - přehled modelové řady
Motor1,3 MZR (55 kW)1,3 MZR (63 kW)1,5 MZR (76 kW)1,4 MZR CD
Zdvihový objem [cm3]1349134914981399
Válce/ventily4/44/44/44/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]55/600063/600076/600050/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]121/3500122/3500137/4000160/2000
Max. rychlost [km/h]168172188162
Zrychlení 0-100 km/h [s]1412,910,415,5
Komb. spotřeba [l/100 km]5,45,45,94,3
Cena CE [Kč]269.900,----
Cena CE Pro [Kč]295.900,---349.900,-
Cena CE Plus [Kč]321.900,---375.900,-
Cena TE [Kč]-339.900,--393.900,-
Cena TE Pro [Kč]-371.900,---
Cena TE Plus [Kč]-399.900,---
Cena GT [Kč]--434.900,--

Ondřej Láník
Diskuze (81)
Avatar - micaello
16. 10. 2007 11:08
Re: Majki, Gib, dobre chuapi
Beriem na vedomi >:D , pripomeniem o najblizsej moznej prilezitosti :-!
Avatar - micaello
16. 10. 2007 11:07
Re: Tak to čumim
Ja bych ho zaradil vedle Fusionu, Roomstera apod...
16. 10. 2007 06:37
Re: Šance na úspěch mizivé
Presne o to ide. Do mesta je dobrý. Pretože na to je určený a na ten účel postačujúci. Ale vždy sa nájde exot, čo ho ide naháňať po diaľnici a pindá, že to neťahá... ;-\
16. 10. 2007 06:32
Re: Tak to čumim
To je nevyhoda a zaroven vyhoda pre zakaznika. Znizenie poctu vybav a ich kombinacii v prvom rade setri peniaze.
16. 10. 2007 06:29
Re: Tak to čumim
To je trochu mimo misu, nie? Treba porovnávať porovnateľné, nie skrz triedy. :-)