Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz GLA Edition 1: Malé medvídě v exkluzivním balení

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 18. 9. 2013
8
3
Zobrazit náhledy (8)
Mercedes-Benz GLA Mercedes-Benz GLA Mercedes-Benz GLA
Frankfurtský autosalon, kde slaví crossover GLA světovou premiéru, ještě ani neskončil. Medvídě do města i na polní cesty se však již chystá na domácí trh.

Trojcípá hvězda v poslední době tradičně uvádí jako první zaváděcí sérii Edition 1, v nedávné minulosti se podobné edice soustředily hlavně na ostré modely s přídomkem AMG. Nemine ani GLA, ten si však na slavnou zkratku bude muset ještě počkat. Objednávky na úvodní edici ovšem začne výrobce z Untertürkheimu přijímat již v listopadu letošního roku. Vždy se jednalo o auta s extra výbavou a na tomto faktu nehodlají na předměstí Stuttgartu cokoliv měnit.

K mání bude GLA Edition 1 celkem ve čtyřech barvách: bílé Cirus, dvou odstínech šedé a hnědé Orient. Standardem jsou také devatenáctipalcová pětipaprsková kola z katalogu AMG a přední bi-xenony. Střešní nosiče září hliníkem, spodní části obou nárazníků zase chromem. Tím jsou pokryty i dvě koncovky výfuku.

Kabina se pyšní tříramenným volantem v kůži se zploštělou spodní částí, dalšími hliníkovými prvky, pedály z nerezové oceli a komfortními sedadly, které barevnou kombinací ladí s palubní deskou. Na firemních fotografiích jsou hnědobéžové. První zákazníci se svých GLA dočkají až v březnu 2014. Edition 1 bude možné objednávat ještě do listopadu příštího roku. Celá legrace stojí nemalý příplatek 6.307 eur (zhruba 160 tisíc korun) k základním modelům. Oficiální ceník však na německém webu automobilky zatím dostupný není a konfigurátor ještě rovněž nebyl spuštěn. Takže to, na kolik přijde standardní verze, se nedozvíme.

V nabídce jsou ale všechny motorizace. Počítejme tedy s přeplňovanými benzinovými čtyřválci 1,6/115 kW (GLA 200), 2,0/155 kW (GLA 250) a s turbodieselem 2,2 l ve dvou výkonových verzích. GLA 200 CDI má 100 kW, 220 CDI pak 125 kW.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

S díly od rendlíku...
janjezbera
| 19. 9. 2013
dnes si nevybereta, BMW zase montuje do řady 3 Citroen motory tak jako Jaguár do řad XJ a S, v minulosti BMW montoval motor od VM Motory, Audi se snad nepovedl žádný motor z posledních novinek, jak nafty, tak benzíny mají obrovské problémy a u nafty stoupla spotřeba až o 2 l, atd., aj., spíš než ty vaše primitivní provokace bych se zamyslel, zda ty motory jsou dobré nebo ne, to je asi oč tu beží nejvíce pro aspoň průměrně inteligentní lidi
Avatar - Magister
S díly od rendlíku...
Magister
| 18. 9. 2013
A o jakých dílech mluvíš rendlíku? :-) ... Můžeš si max vybrat motor od Renaultu, ale ten tam je podle mě do počtu. Toto auto 220 CDI 4Matic a paráda. :-!
Avatar - Ada je zase tady
S díly od rendlíku...
Ada je zase tady
| 18. 9. 2013
... ani zadarmo :no: