Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz MLC: Konkurent X6 má přijít v roce 2015

Diskuze (23)
Podle Automotive News Europe se chystá designový derivát třídy M. Vůz pracovně označovaný MLC má být uveden za čtyři roky.

Web Automotive News Europe s odvoláním na své zdroje v automobilce Daimler AG uvádí, že se v USA chystá spuštění páté modelové řady značky Mercedes-Benz. Derivát nové třídy M má přijít v roce 2015.

Mimochodem, pokud dobře počítáte, zjistíte, že zatím se v alabamské Tuscaloose vyrábí jen tři modely (třídy M, GL a R). V mezičase se totiž v USA rozeběhne i výroba sedanu třídy C – má se tak stát v roce 2014, nejspíš krátce po uvedení příští generace.

Nový model s interním kódem C166 (nová třída M má označení W166) bude přímo konkurovat BMW X6. Ve Stuttgartu chtějí využít úspěchu sportovně střiženého SUV, které dosahuje téměř poloviny prodejů sesterského modelu X5.

Mercedes přitom nyní nemá danou cílovou skupinu jak oslovit, jeho třída M totiž dokáže konkurovat jen přímo X5.

Rozšíření produkce v Tuscaloose si společně s uvedením nových generací tříd R a GL vyžádá investice ve výši 2 miliardy dolarů.

Diskuze (23)
27. 7. 2011 10:38
Re: x6
No rovnaké kategórie áno, ale to je asi tak všetko čím sa tie autá dajú porovnávať. A to tým, do akej kategórie niekto zaradil. Tam ale všetka podobnosť končí. Ona vlastne ani nikdy nezačala. X6 nemá s Actyon zhola nič spoločné. A to aj napriek tomu, že patria obidve autá do kategórie SUC. A to ani nehovorím teraz o pôvode a technologickom vybavení... Tam sa SangYong pri BMW nie je schopný ani nadýchnuť...

Ten Cayman s TT sú si blízko a sú to autá ktoré môžeš porovnávať. Ale X6 a Actyon ani náhodou... To je podobné ako keby si šiel porovnávať s BMW Daciu alebo Ladu. A to predsa nejde...
27. 7. 2011 09:06
Re: x6
to snad ani nepotrebuje vysvetleni.
Porsche Cayman vs. Audi TT RS jsou stejna kategorie, stejne tak actyon a x6 (oboje SUC). kdo to uzna u caymanu a tt musi to jednoznacne uznat i v tomto pripade.
Do prichodu x6 v teto kategorii existoval jenom actyon.
to ze je jedno lowend a druhe premie je pak naprosto podruzne. to ze se pak nekomu libi x6 a nelibi actyon je taky fuk (vnimani designu je ciste subjektivni). ale v dobe prichodu x6 nic blizsiho nez actyon neexistovalo.
27. 7. 2011 08:43
Re: x6
A týmto čo si vlastne chcel povedať? Čo má spoločné ten tvoj kvíz s porovnávaním X6 a Actyonu? Pretože práve prirovnávať Actyon k X6 je smiešne... >:D
27. 7. 2011 07:23
Re: x6
jako sorry, ale x6 se nepodoba nic vic nez actyon.
protoze obe to jsou tzv. SUC (sport utility coupe).
actyon tuto kategorii zalozil, x6 ji prosadil v premiovem segmentu.
A ten kdo tohle popira, zjevne nevi nic o autech ;-)

Pro intelektualne zeslable, kteri promenili tuto diskuzi v "tridni boj" movitych a socialne slabych, mam takovy maly kviz:

Co si je vic podobne a) Porsche Cayman vs. Audi TT RS nebo b) Porsche Cayman vs. Porsche Cayenne.
Pro jistotu se nad tim dlouze zamyslete nez si odpovite.
Pokud vaše odpoved bude a) mate pravdu a v podstate tim pripoustite, ze kategorie vozu vypovida o podobnosti vice nez treba ledvinky na kapote u vsech rad jednoho vyrobce.
Pokud je vaše odpoved b) doporucuji radeji prejit diskutovat na jiny server, treba o vareni ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
27. 7. 2011 00:24
Re: x6
Je pěkné, že to auto i po letech budí takové emotivní reakce.
Ve zkratce se prostě nelíbí chudým závistlivcům a líbí movitějším extrovertům (někdy bohužel s nižším IQ), což je asi v pořádku...
Srovnávat ji s Actyonem je vtipné, ale bohužel to vrhá stín na toho, kdo tak činí, protože všem je jasné, že je to nesmysl a člověk se jen přizná k té zapšklosti, o které je tu řeč...