Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Miss Motorsport Karolína Ludvíková: Z Veyronu se mi rozklepala kolena

Martin Machala
Diskuze (0)
Tak copak nám poví o autech modelka, vytáhlá kráska na jehlách a letošní Miss Motorsport Karolína Ludvíková?

Jsem nepoučitelný. Zle jsem podcenil Anetu Savarovou a i teď, před povídáním s Karolínou Ludvíkovou, jsem předpokládal konverzaci o její nejoblíbenější barvě, nemožném koženém čalounění, které se v létě lepí na zadek, a nářku nad tím, co si proboha počne se skútrem! Aneb hlavní cenou pro letošní Miss Motorsport.

Jak jsem byl hloupý… Ne každá modelka je studnice kalibru Petry Faltýnové!

Do jedné stopy!

Za prvé – jedenadvacetiletá Karolína studuje na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. A za druhé – její působení za řídítky skútru Honda PCX 125 rozhodně neskončilo pózováním pro fotografa, jednostopý stroj hodlá aktivně využívat! „S velkými motorkami mám zkušenost jenom jako spolujezdkyně, na skútru jsem už něco málo najezdila,“ prohlašuje hnědovláska. „Zatím to ale byly jenom nejmenší padesátky. A ty moc rychle nejezdily. Třeba do kopce to už byl kolikrát docela problém, nechtělo se jim,“ vzpomíná Karolína. „Teď mě ale čeká silnější stopětadvacítka a to by mohla být svižnější jízda,“ těší se čerstvá Miss Motorsport. „Na rychlejší PCX si už asi taky netroufnu jenom tak v šortkách a tílku. Budu si muset koupit nějaké motorkářské vybavení,“ přemýšlí a hned si v prodejně zkouší přilbu. Ano, samozřejmě, Karolína, šortky a tílko… To je z bezpečnostního pohledu rozhodně zavrženíhodná představa. Raději nemyslet!

Rozklepaná kolena

Titul Miss Motorsport je v dobrých rukou. Karolína vypočítává, čím vším už jezdila, jaká auta řídila. Překvapuje také teoretickými znalostmi, když se

rozpovídá o systému nočního vidění. „Výborná věc! Najednou jsem ve tmě viděla chodce, které bych jinak určitě přehlédla,“ pochvaluje si technickou novinku.

Ve výčtu modelů, které vyzkoušela, převažují silnější, sportovní vozy. Zajímá mě, s jakým nejvýkonnějším autem měla tu čest. „Tak to bylo asi Bugatti Veyron,“ uvažuje. Aha. Takže Karolína se svezla ve veyronu. „Ne, já ho řídila!“ opravuje mě modelka. Ještě lepší. Poněkud zaskočený se ptám, jak se k takové testovací jízdě dostala. „Hezky jsem poprosila,“ uculuje se Karolína. Myslím, že já bych mohl prosit třeba nádherně, ale za volant by mi to nepomohlo.

No dobře. Tak jaký tedy byl veyron, Karolíno? „Měla jsem k tomu autu obrovský respekt, úplně se mi klepala kolena,“ popisuje zážitek. „Jela jsem

s ním jenom po městě, vlastně docela pomalu. I tak ale bylo cítit, jak neskutečně silný veyron je. Plynu jsem se sotva dotkla a bugatti okamžitě vystřelilo. Famózní zážitek!“

Automat, nebo manuál?

S vlastním autem sice podobné pocity nezažívá, Audi A3 si ale pochvaluje. „Pro mladou slečnu je ideální! Ve městě se v pohodě propletu, na delší cestě je audina pořád dost pohodlná, hodí se mi taky velký zavazadlový prostor.“

Nějaké speciální požadavky na soukromé vozidlo byly? „Vlastně jenom jeden. Automatická převodovka. Já a manuál se moc nekamarádíme,“ usmívá se Karolína. „Možná by se mi hodily ještě kožené sedačky. V autě totiž často jím!“

Na svatého Valentýna

Bouračku má Karolína za sebou jedinou. Naštěstí lehkou. „Naboural do mě taxikář, ještě že to bylo v malé rychlosti. Odnesly to moje dveře, taxikář musel zaplatit tisícovku pokuty,“ vzpomíná Karolína. Datum a místo dopravní nehody si Miss Motorsport vybavuje naprosto přesně. „Stalo se to na svatého Valentýna ve Valentýnské ulici,“ směje se.

Karolína Ludvíková

Narodila se v Praze. Studuje Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy. Věnuje se modelingu, pravidelně se účastní nejrůznějších soutěží krásy. Loni se probojovala do semifinále České Miss, v Miss Brno Open se dostala až do finále. V roce 2012 se také stala druhou vicemiss Miss Yacht Model

International 2012 a vyhrála Miss Motorsport. K jejím koníčkům patří vodní sporty, tanec, cestování a samozřejmě auta!

  • Výška: 173 cm
  • Váha: 52 kg
  • Míry: 89-60-90

Martin Machala
Diskuze (0)