Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mitsubishi ASX s automatem pořídíte od 630.000 Kč

Jan Mička
Diskuze (4)
Modernizované Mitsubishi ASX můžete do konce roku koupit s mimořádnou slevou.

Mitsubishi ASX jste dosud mohli pořídit pouze ve dvou verzích – se zážehovou šestnáctistovkou a pohonem předních kol, nebo s naftovou osmnáctistovkou a pohonem všech kol. Nedávno se nabídka pohonných jednotek rozrostla o agregát 2,2 DI-D, navíc ve spojení s automatickou převodovkou. Top model navíc můžete do konce roku pořídit za zvýhodněnou cenu.

Vrchol nabídky je dostupný v nejvyšších výbavových stupních. Za Mitsubishi ASX s naftovou dvadvojkou zaplatíte v rámci akčního ceníku minimálně 630.000 korun (Intense), což je oproti osmnáctistovce o 45.000 korun více. Berme však v potaz automatickou převodovkou, kterou motor s menším objemem mít nemůže. Ostatně, převodovka je pouze jediným kritériem pro rozhodování. Obě naftové jednotky totiž mají shodný výkon 110 kW.

Výbavový stupeň Intense toho navíc nabídne překvapivě hodně. V základu dostane sedm airbagů, balík bezpečnostních systémů, automatickou klimatizaci, ukazatel ECO, systém Stop/Start, tempomat, 17“ litá kola či páčky pro řazení pod volantem. Za navigaci si připlatíte minimálně 25.990 Kč, bluetooth handfree a USB vstup dostanete gratis.

Vůz s nejvyšším výbavovým stupněm Instyle+ a vrcholnou motorizací pořídíte od 740.000 Kč. I zde činí příplatek oproti osmnáctistovce přijatelných 45.000 korun, rozdíl mezi výbavami je 110.000 korun. Oproti stupni Intense navíc získáte bezklíčové odemykání a startování, kožená sedla (vpředu s vyhříváním), multimediální navigační systém či panoramatickou střechu s LED osvětlením.

Změny ale najdeme i jinde. Z nabídky například zmizel výbavový stupeň Intense pro základní zážehovou motorizaci, naftová osmnáctistovka zlevnila o 50 až 52 tisíc korun.

Mitsubishi ASX - ceny na českém trhu
Motor1.6 MIVEC1.8 DI-D2.2 DI-D
Převodovka5M6M 4x46A 4x4
Zdvihový objem [cm3]159017982268
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]86/6000110/4000110/3500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]154/4000300/2000-3000360/1500-2750
Max. rychlost [km/h]183198190
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,41011,7
Komb. spotřeba [l/100 km]5,85,65,8
Hmotnost [kg]133515851595
Cena Inform [Kč]360.000,---
Cena Invite [Kč]400.000,-525.000,--
Cena Intense [Kč]-585.000,-630.000,-
Cena Instyle+ [Kč]-695.000,-740.000,-

Jan Mička
Diskuze (4)
Avatar - Bubáq
19. 12. 2013 07:08
Re: co je to za automat?!
Ano, to ano. Ale 11,9 je opravdu na úrovni atmosférické 1,6 lt a může přinést problémy při předjíždění.
Aisin 6 by neměl způsobit takové snížení dynamiky, není ani zastaralý and málo účinný. To je fakt záhada.... že by zpřevodování bylo tak těžké? Automat je určitě velmi vítaný, nejen ženy a ostatní řidiči používající auto hlavně ve městě jej uvítají. Já jsem ale nepříjemně překvapen výsledkem tohoto potřebného rozšíření nabídky.
Avatar - WinDiesel
18. 12. 2013 19:33
Re: co je to za automat?!
Tady nejde o výkony ale o pohodlí. A o rozšíření nabídky.
18. 12. 2013 19:19
Re: co je to za automat?!
Aisin, 6 stupnovy s hydrodynamickym menicom. zrychlenie 11.9 to je peklo teda. :no:
Avatar - Bubáq
18. 12. 2013 16:53
co je to za automat?!
"Zapomneli" jste nas informovat o tom, jakeho typu je ten automat. Podstatna informace.
Bohuzel, dynamicke parametry 2.2-ky jsou velmi podprumerne, na prvni pohled to vypada, ze automat bude dosti zastarale konstrukce a s malym poctem stupnu (pokud tedy ma nejake...) Mitsu je na tom ted opravdu spatne!