Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaná Toyota Prius+ v Česku stojí od 849.900 Kč

Jan Mička Jan Mička 18. 1. 2015 • 17:58
6
29
Zobrazit náhledy (6)
Toyota Prius
Sedmimístná Toyota Prius+ prošla modernizací. Dostala hezčí vzhled, nový multimediální systém a především český ceník.

Toyota Prius+ není v Česku zbožím, po kterém by se mohli zákazníci utlouct. Loni se u nás prodalo pouhých deset exemplářů hybridního MPV, nicméně další výsledky by mohly vypadat o něco lépe. Vůz totiž prošel modernizací, která se dotkla jak vzhledu, tak techniky. Důležité ovšem je, že už máme v ruce také český ceník.

Ceny a výbavy

Sedmimístný hybrid je na našem trhu dostupný s trojicí výbav. Už v základu přitom nejde o žádnou láci – za linii Power totiž zaplatíte minimálně 849.900 Kč, přičemž v základu dostanete šestnáctipalcová litá kola, diodové světlomety Bi-Beam a diodové zadní svítilny, multimediální systém Toyota Touch 2 komunikující v češtině, bezklíčový vstup a startování (pouze pro řidiče), automatickou klimatizaci nebo sedm airbagů. Je toho tedy poměrně dost.

Druhý stupeň představuje linie Active za 899.900 Kč. Sluší se zmínit sedmnáctipalcová litá kola, zadní parkovací kameru, head-up displej, vyhřívaná přední sedadla, sluneční clony na oknech zadních dveří nebo bezklíčový vstup také na místo spolujezdce a do zavazadelníku.

Nejvyšší linie Style svou cenou překonává jeden milion korun. Za 1.024.900 Kč dostanete vůz vybavený všemi výše zmíněnými prvky, které jsou navíc doplněny o adaptivní tempomat, parkovací asistent, přednárazový bezpečnostní systém, audiosoustavou JBL nebo elektricky ovládanými předními sedadly. Za jejich kožené čalounění si však musíte připlatit 10.000 Kč.

Záruka

Standardem je tříletá garance s omezením na 100.000 ujetých kilometrů, v prvním roce od zakoupení se však k servisu přistupuje bez ohledu na kilometry. Na hybridní komponenty je záruka rozšířena o další dva roky (počet kilometrů zůstává), a prorezivění karoserie vás nemusí trápit celých dvanáct let od koupě vozu.

Toyota Prius+ - technická data a české ceny
Motor1.8 VVT + elektromotor
Zdvihový objem [cm3]1798
Válce/ventily4/4
Největší výkon [kW/min]100/5200
Točivý moment [N.m/min]142/4000 + 207
Převodovkae-CVT
Maximální rychlost [km/h]165
Zrychlení 0-100 km/h [s]11.3
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]4.1(4.4)
Základní cena Power849.900
Základní cena Active899.900
Základní cena Style1.024.900
*Údaj v závorce platí pro 17" kola

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - MGRR
hybrid je řešení
| 23. 1. 2015
Dříve jsem přemýšlel stejně hloupě, jako všechny řidičské ovce. Pak jsem si z rozmaru jeden Prius koupil. Je neuvěřitelné, co se pak stane se zatvrzelým řidičem šesti-osmiválců. Všechny ty krámy typu Range Rover, Audi S6, A6, A8 jsem vyházel z baráku. Žiji většinou v Německu, takže s Priusem jezdím běžně na volné dálnici 160-180km/h (182km/h omezovač) Teď mám třetí Prius po sobě, najeto s nimi přes 450.000km a měnil jsem jen dvě žárovky. Tohle žádné jiné auto na světě nedokáže. Žádné rozvody, startér, alternátor, vše stojí pakatel a Český, hloupý argument typu baterie... je nesmysl, jelikož neodchází. I kdyby, jsou běžně dostupné za 300-500euro na Ebay stále, nebo se dá měnit jednotlivý článek za pár dolarů a výměnu zvládne každý trouba s kutilským nářadím, když si pustí youtube manual :-) Hlavně, v Priusu je mnohem víc místa než v mé ex Audi A6 3,0TDi Qauttro, hlavně vzadu.
audi vs toyota
| 22. 1. 2015
Tak tady to bylo >:D nebál bych se označit alespoň pohon za prémiový. Zbytek slušný (snad kromě nového vzhledu, ten mě zrovna nezaujal). Jinak jenom "základní pojem prémiový výrobce" na obhájení cenovky, dle mého, nestačí.
Avatar - AUDIRS6
audi vs toyota
| 21. 1. 2015
Tak som si dal tu namahu a nasiel tebou zadanu (asi pozadovanu) otazku... :-!
Fakt tak stojis o moju odpoved ? :-O
Ano moze. Rozvadzat to nejako extra neidem. Len tolko, ze Prius nepovazujem za "premiovy produkt". :-!
za ty prachy
| 19. 1. 2015
Zrovna v dnešní době je pěkně vidět závislost LPG na ropě - 1L LPG je za 14,- a CNG stojí jako 1L N95. Taky jsem o CNG chvíli přemýšlel, ale po dotazu u kamaráda co pracuje v servisu Škoda to CNG není zcela vychytané (někdy nepřepne na CNG z N95, škube..). Takže pro mě je "1" vyzkoušené LPG.
za ty prachy
| 19. 1. 2015
Zrovna v dnešní době je pěkně vidět závislost LPG na ropě - 1L LPG je za 14,- a CNG stojí jako 1L N95. Taky jsem o CNG chvíli přemýšlel, ale po dotazu u kamaráda co pracuje v autorizáku Škoda to CNG není zcela vychytané (někdy nepřepne na CNG z N95, škube..). Takže pro mě je "1" vyzkoušené LPG.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku