Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizované Mitsubishi L200 se představilo v Bangkoku! Co se na něm změnilo?

Tomáš Dusil Tomáš Dusil 9. 11. 2018 • 20:43
5
7
Po třech letech výroby současné generace L200 představilo Mitsubishi jeho facelift. Děje se tak po 40 letech od vyjetí prvního L200. Na první pohled je největší změnou přední část.

Současné Mitsubishi L200, představené v roce 2014 a uvedené na trh v roce následujícím, je už pátou generací tohoto modelu. Technicky se jednalo o zcela novou konstrukci, a to včetně rámu, který je stále základem karoserie tohoto vozu. Nyní po třech letech přichází na trh jeho modernizovaná verze.

Její premiéru uvedl generální ředitel Mitsubishi Motors Osamu Masuko následujícími slovy: „Nová L200 je jedním z našich nejdůležitějších globálních modelů strategického významu. Jeho úspěch nám velmi pomůže zesílit trend udržitelného růstu naší společnosti. V rámci změn jsme se zaměřili zejména na vylepšení po stránce odolnosti, spolehlivosti a pohodlí uživatele. Jsem si jist, že nová L200 naplní různorodé potřeby a přání našich zákazníků po celém světě.“

Rozdíly? Na první pohled zepředu

Když postavíte vedle sebe modernizované L200 a to dosavadní, tak první a opticky asi největší rozdíl zaznamenáte při pohledu na obě auta zepředu. Novinka dostala mnohem výraznější přední část, dřívější rozměrné světlomety ustoupily výrazně užším. Také maska chladiče je nově vystouplá dopředu, trochu ve stylu současného crossoveru Eclipse Cross.

Změn ale doznala také kabina, která je nyní kvalitnější a celkově luxusnější. Třeba plasty použité na palubní desce jsou nyní měkké na dotek jako v osobním autě. Nechybí ani kůží čalouněný volant či řadicí páka s prošíváním, což je ve třídě pick-upů málo vídaný prvek.

Ještě lepší v terénu

V rámci inovace L200 ale Mitsubishi nezapomnělo ani na techniku. I po modernizaci tak bude možné novou L200 pořídit se dvěma variantami pohonu všech kol. Jednodušší je systém Easy-Select 4WD, což není nic jiného než přiřaditelný pohon přední nápravy. Vyspělejší řešení představuje systém Super-Select 4WD. Ten nabízí stálý pohon všech kol doplněný o redukční převod, stejně jako možnost uzavřít centrální diferenciál. I po modernizaci zůstávají skvělé jízdní vlastnosti v terénu, kdy řidič může projet třeba i brodem o hloubce do 600 mm.

Novinkou je u systému Super-Select 4WD možnost nastavit jízdní režimy podle toho, kudy řidiči s autem jede. Základem je nový režim „Off-road“ s nastavením GRAVEL (štěrk), MUD/SNOW (bláto/sníh), SAND (písek) či ROCK (kameny). Pokud řidič některý z uvedených režimů zvolí, přizpůsobí tomu elektronika práci motoru, převodovky (samočinné) a také brzd. Smyslem je zajistit co možná nejlepší trakci při jízdě a samozřejmě také bezpečnost posádky. K pohonu vozu slouží i nadále vlastní velký přeplňovaný vznětový čtyřválec 4N15 s technologií variabilního řízení ventilů MIVEC o objemu 2,4 litru.

Vůz se vyrábí v závodě Leam Chabang v Thajsku. Do budoucna se bude L200 prodávat ve zhruba 150 zemích celého světa. V letošním roce očekává MMC prodej zhruba 180 tisíc L200, samozřejmě jak stávající, tak i modernizované verze. Právě nové vydání by mělo k tomuto číslu velkou měrou přispět. V Evropě se modernizované L200 objeví až v průběhu léta příštího roku.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - 3_diamanty
9. 11. 2018 16:18
Re: L200
L200 ma tusim aj najlepsi polomer otacania v porovnani s konkurentmi .... takze rohy nerohy.... vzdy sa nieco najde v com je niekto lepsi horsi alebo ma nieco inak .... ale tento look ja osobne chvalim... jo zrkadla su akesi mensie.... to nepotesi... ale stale relativne slusne... hlavne ze terenne schopnosti ostali a celkovy zaklad .... ono dalsia generacia L200 uz bude zrejme platformou spolocna s navarou... tak sa tesme kym je misak este "svoj" hoc netvrdim ze na novom podvozku s navarou to bude horsie ( urcite nie ) ... jednoducho dnes sa uz vsetko vzajomne prepaja a kazdy s kazdym spolupracuje ... vlastne na nove L200 na spolocnej platforme s Navarou sa uz teraz tesim .. hlavne v kabine uz potom ocakavam vyraznejsi pokrok..... ale najprv sa pokochajme este touto "faceliftovanou" sucasnou verziou ktora je zrazu "dokonala" a nejake dalsie 3-4 roky potiahne s tymto novym lookom lavou zadnou....

PS: ale ved ani po facelifte tam nejake rohy vpredu nevidim ktore by branili pri otacani sa ... naopak.. je to pekne zaoblene... alebo zle pozeram? neboj ... bude to fajn :yes:
Avatar - fostek
9. 11. 2018 16:01
Re: L200
Jako uživatel vidím i změny k horšímu.
Dosavadní model téměř neměl přední rohyauta. Nevěřil bys, jak to pomáhalo zapomenout na rozměry při parkování.
A jestli se mi to nezdá, zmenšily se zrcátka - a to je taky blbě.

Jinak největší rozdíl mezi L200 a třeba Navarrou (a jejich deriváty) je rozvor. L200 má o raketu menší a cejtíš to.
Avatar - 3_diamanty
9. 11. 2018 15:45
Re: Děkujem p. Dusile, fakt není zač
mne sa prave facelift paci.. razom najkrajsi misak u mna .. sanka dole .. a tak som sa bal nech to nedobabru a co z toho bude .... mrkni video nizsie.... napovie viac ako dve fadne fotky ... proste brutalna kara ... ale chce to nadstavbu s korbou za mna ( loznu plochu proste zakryt nadstavbou ) ... a ako chutovka dat tam expedicny paket a vylet do jurskeho parku sa moze zacat
Avatar - 3_diamanty
9. 11. 2018 15:43
L200
tak na videu mi ten look sedi este viac ako na fotkach [odkaz] .. uplne ze dokonale :yes: .. len teda tu kabinu by som si vedel predstavit inak ale to nastastie nie je nic vazne u tohto typu vozu .... a aj ta 2,4 133kw Di-D je aj spotrebou aj zatahom dokonala .. tazko tu hladat chyby ( v danej kubature top dizel uz par rokov )... s novym 6st automatom to bude urcite este lepsie povozenicko v terene.... no som fakt zvedavy na buducorocny test L200 vs Hilux vs Ranger alebo Navara ... uz teraz sa neviem dockat :yes:
Avatar - fostek
9. 11. 2018 15:41
Re: Děkujem p. Dusile, fakt není zač
Hele, mě se moc FL nelíbí.
nebo ne že nelíbí, ale zboku a zezadu se víc přiblížil konkurenci (Navarra, Amarok) a právě předchůdce podle mě moc konzervativní nebyl. Filosofie "Sport Truck", se mi líbila. protáhnuté světla, šikmé sklo, i na zadních světlech ty protáhnutý rohy - to teď není…..
Zepředu dobrý, ale z boku a zezadu bych řekl, že je konzervativnější teď.
Hlavně ale tenvnitřek nic moc, měkčený materiály super - ale zkus si někam dá t telefon nebo brejle (okuliare) - ne, do přihrádky na brejle, co je ve stropě se žádný brejle nevejdou. A takových failů je vevnitř víc.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku