Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Range Rover odhalil český ceník. Na kolik přijde nově nabízený plug-in hybrid?

David Bureš David Bureš 19. 10. 2017 • 12:54
65
8
Zobrazit náhledy (65)
Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover
Největší model Land Roveru je po modernizaci nově dostupný v hybridní verzi kombinující zážehový dvoulitr a elektromotor. Facelift přinesl i nový interiér.

Krátce po prezentaci vzhledu modernizovaného Range Rover pro modelový rok 2018 velké luxusní SUV odhaluje i český ceník. Nově nabízená plug-in hybridní verze přijde na 3.329.557 korun. To není málo, protože levněji seženete i vznětový osmiválec s 250 kW, který je nabízen za 3.237.113 korun.

Plug-in hybridní model nazvaný Range Rover P400e se spoléhá na kombinaci přeplňovaného dvoulitrového čtyřválce o výkonu 221 kW a elektrického agregátu s 85 kW. Stejně jako v případě Range Roveru Sport poskytuje toto ústrojí 297 kW a 640 N.m. Zatímco zážehový čtyřválec z rodiny Ingenium zůstává uložen podélně pod kapotou, elektromotor je zabudován do osmistupňové převodovky od ZF.

Tato kombinace je dostupná od stupně Vogue, která nabízí Matrix LED světlomety, mlhovky, 20palcová kola z lehkých slitin, čalounění perforovanou kůží nebo vyhřívaná a elektricky nastavitelná přední sedadla ve 20 směrech. Dále je tato varianta vyzbrojena bezdotykovým otevíráním víka kufru, sledováním mrtvého úhlu, vyhřívaným multifunkčním volantem nebo kamerovým systémem sledujícím okolí vozidla.

180p270p360p540p720p

Komu by stačil turbodiesel se 190 kW, může zvolit i základní variantu HSE za 2.745.006 korun. Za tuto částku už dostanete adaptivní (vzduchový) podvozek, vyhřívané čelní sklo, parkovací senzory, tempomat, diody denního osvětlení, Wi-Fi hot spot, navigaci nebo různé asistenty pro jízdu mimo zpevněné cesty.

Na opačném konci spektra je pak zážehový osmiválec přeplňovaný kompresorem, který si po faceliftu polepšil na 416 kW. Dostupný je výhradně pro model SVAutobiography Dynamic za 4.841.936 korun, k němuž dostanete laserová světla Pixel LED, 21“ kola, čalounění semianilinovou kůží nebo sedačky s ventilací a masážní funkcí.

Až na vrcholný pětilitr s 416 kW je možné jednotlivé motory pořídit také k nataženému Range Roveru LWB, který je s délkou 520 centimetrů o 20 centimetrů delší než výchozí model. Ten je ale možné pořizovat jen ve výbavách Vogue a Autobiography.

V rámci faceliftu Range Roveru se též měnil vzhled. Inovovanou příď s odlišnými světlomety i nárazníkem doplňuje třeba upravená grafika zadních světel. Hlavní novinku ale najdeme uvnitř, přepracovaný středový panel se inspiroval u modelu Velar. Zakomponovány jsou do něj hned dvě dotykové obrazovky multimediálního systému prostřednictvím nichž se nově ovládají veškeré funkce automobilu.

Range Rover MY2018 – ceny na českém trhu
Motor3.0 TDV64.4 SDV8P400e Plug-In5.0 V8 Kompresor5.0 V8 Kompresor
Pohon4x44x44x44x44x4
Zdvihový objem [cm3]29934367199750005000
Válce/ventily6/48/44/48/48/4
Největší výkon [kW]190250297386416
Točivý moment [N.m]600740640625700
Převodovka8A8A8A8A8A
Max. rychlost [km/h]209220220225225
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,06,96,85,45,4
Komb. spotřeba [l/100 km]6,98,42,812,812,8
Cena HSE [Kč]2.745.006----
Cena Vogue [Kč]2.993.0563.237.1133.329.5573.404.214-
Cena Autobiography [Kč]3.474.8783.717.2413.762.9793.878.413-
Cena SVAutobiography Dynamic [Kč]----4.841.936

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

To je parodie
| 23. 10. 2017
Tak V8 u RR byla vždy to je základ, ale na druhou stranu když se podívám do historie RR měl i V4 nafty a byly poměrně populární a proti V8 nesrovnatelně spolehlivější.
To je parodie
| 20. 10. 2017
>:D
To je parodie
| 19. 10. 2017
Koupil si ho bracha nedavno. Nenechal si to rozmluvit. Pak dlouho překvapený, že se spotřeba znatelně liší od udávané a do servisu by chtěl jezdit taky méně. Svezení, výbava ok. Cena prepalena, ale kupci se najdou. Otec rovnou vzal RR V8 autobiography. To je opravdu koráb, neskutečný. Jen během roku opakovaně svolavacka do servisu a 2x odtah, ale rekordy ve spolehlivosti od toho nikdo jistě nečeká.
To je parodie
| 19. 10. 2017
:-)

Ale jak říkám, není to moje rozpočtová skupina.

Disco Sport v benzínu by mi stačila...

:-)
Avatar - Hammunasakra
To je parodie
| 19. 10. 2017
3 osmiválce teda 2 ve 3 výkonech + šestiválec a 297 kW a 640 Nm hybridu a zrychlení 6,8 u takovýhohle auta = to taky neni ostuda :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku