Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Volkswagen e-Golf dobijete za hodinu. Je silnější a dojede dál

Jan Mička Jan Mička 17. 11. 2016 • 12:48
10
87
Zobrazit náhledy (10)
Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf
Modernizované provedení sedmé generace Volkswagenu Golf známe už od minulého týdne, na elektrickou verzi však došlo až nyní.

S modernizovaným Volkswagenem e-Golf jsme svým způsobem setkali už na letošním autosalonu v Paříži, tehdy o tom ale automobilka nemluvila moc nahlas a někteří si změn ani nemuseli všimnout. Vystavený e-Golf Touch, který si odbyl premiéru už na výstavě elektroniky CES v Las Vegas, dostal digitální přístrojový štít a nový infotaiment, což jsou nakonec jedny z hlavních prvků, kterými se dnes honosí i standardní provedení.

Změny vzhledu asi nebylo třeba blíže komentovat ani u běžného provedení golfu, je jich celkem málo, o pohonu se toho ale dá říci o něco více. Modernizovaný Volkswagen e-Gof má nově elektromotor o výkonu 100 kilowattů a točivém momentu 290 N.m, coř je o 15 kW a 20 N.m více než před modernizací. Z 24,2 kWh na 35,8 kWh porostla také kapacita lithium-iontového akumulátoru, vůz nyní podle cyklu NEDC dojede na jedno nabití až 300 kilometrů a z rychlonabíječky jej na 80procentní kapacitu dobijete za hodinu (z domácí zásuvky je to necelých šest hodin). Ani dynamika není marná - na stovce jste za 9,6 sekundy, tedy o osm desetin rychleji než před modernizací.

Stěžejní novinky v interiéru známe už z běžného provedení. Před řidičem se nově může nacházet digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3 palce, nejdražší provedení infotainmentu pak má displej s úhlopříčkou 9,2 palce. Systém Discover Pro je vybaven funkcemi Apple CarPlay, Android Auto, a dokonce zvládne i ovládání jednoduchými gesty. Ceny vozu pro evropský trh se dozvíme později, u nás ale očekávejme částku nejméně okolo 900.000 Kč.

Tím ale novinky o elektrickém Volkswagenu Golf nekončí. Automobilka totiž právě dnes oficiálně potvrdila rozšíření výrobních prostor o Skleněnou manufakturu v Drážďanech, kde se bude vůz vyrábět od dubna příštího roku. Volkswagen do nového zařízení investuje více než dvacet milionů eur promění jej v Centrum budoucí mobility. Zákazníci si zde také budou moci vyzvedávat své dodané elektrické či hybridní modely. V současné době se vedle elektrického golfu jedná o e-Up! Golf GTE a Passat GTE.

Související články

Témata
23. 11. 2016 13:53
Re: Cesta do elektrického pekla
Má problém akceptovať prichádzajúcu zmenu ako väčšina ľudí. Ja to vidím úplne podobne ako v príspevku vyššie.
18. 11. 2016 20:46
Re: To je klasika.
Tak je pravda,že nabití na 80% za 1hodinu je celkem dost dlouhá doba, jiným stačí na 80% v pohodě půl hodiny.Kde asi udělali soudruzi v NDR chybu. :-!
18. 11. 2016 20:43
Re: Ekologové... tohle je taky dobrý čtení:
Čím doma jíš?Jaké máte nádobí?A spousty dalších věcí v domácnosti,nevadí ti?
Největší množství niklu je spotřebováno na austenitické oceli,takže asi tak.
Dříve se bez niklu asi lidstvo obešlo,chceš se do těch dob vrátit?
On ten nokl v tom není určitě sám.Co chróm?Mohli bychom pokračovat.
Zřejmě by jsi bez znečišťujících prvků nevyrobil ani tu Pandu a to ti nevadí?
18. 11. 2016 13:27
Re: Cesta do elektrického pekla
spolecenska poptavka vs. politicka

takz ekdys bude spolecenska poptavka po drogach tak je povolime? kdys bude spoelcenska poptavka po zbranich tak je prevedeme do volneho prodeje? a nezrusime treba po vzoru starych USA zdravotni pojisteni, spolecenska poptavka by po tom celkem byla :-!

elektrifikace osobni a hromadne dopravy je sice z velke casti politicke rozhodnuti, ale jsou k tomu celkem dva zasadni duvody, prvnim je zvysujici se naklady prave na plneni zdravotniho pojisteni kdy soucasna populace je "nemocna" mnohem vic nez byvali generace v minulosti, pritom pojisteni tak rychle neroste, a cast z techto problemu jdou proste na vrub fosilnim pohonum, a druhym je snaha o energeticke osamostatneni/nezavislosti, kde ropu pro dopravu proste musime kupovat z venku a je to v soucasnem svete nejvetsi ekonomicky strasak pro staty ktere jsou na ni zavisli jsou snadno vydiratelne a musi takzvane "drzet basu", ekonomicka embarga jsou pak vpodstate nesmyslne polovicate reseni
Avatar - Blue Sun
18. 11. 2016 12:22
Re: To je klasika.
Panda fakt neuveze čtyři lidi. Na papíře možná, v reálu opravdu ne. Kolegyně s ní jezdí, párkrát jsem se vezl. Je to nepříjemné a nepohodlné, krabička od sardinek.
Dojíždím do práce 11 km a musím autem, protože systém hromadné dopravy je u nás tragický (cesta trvá 45 minut!). Někdy vozím v autě kromě sebe a přítelkyně další dva lidi navíc. Vyloženě luxus s tou Pandou... S Golfem bych takové blbosti řešit nemusel a elektromobil s dojezdem kolem dvou set kilometrů mi na týdenní ježdění bohatě stačí.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku