Mugen připravil speciální edici japonské Hondy Civic Type R 176 kW (240 k)
A tuningový kit tedy logicky vyvinul přednedávnem i pro Civic Type R. Ovšem v případě tohoto nejnovějšího sportovního sedanu se nespokojil pouze s ním a pustil se do rozsáhlejších úprav, které vyústily ve speciální model Honda Civic Mugen RR. Označení se zdvojeným R odkazují na motocyklové supersporty s křídlem ve znaku a rozhodně to není nadnesené. CTR dostalo v podání Mugenu více výkonu a podstoupilo lehkou dietu.
Původní atmosféricky plněný dvoulitr o výkonu 165 kW (225 k) při 8000 ot./min a točivém momentu 215 Nm při 6100 otáčkách má nyní parametry 176 kW (240 k) při 8000 ot./min a 218 Nm při 7000 ot./min, přičemž hmotnost auta klesla z 1270 na 1240 kg. Mugen sice tradičně neudává dynamické parametry, můžete si ale být jistí, že to docela pojede :o).
Aerodynamický kit se překvapivě od toho pro běžné CTR dost výrazně liší, respektive s ním nemá vůbec nic společného a zahrnuje nástavce nárazníků, prahů, zadní křídlo a kapotu. Vzhled ještě zkrášlují litá kola Mugen obouvající originální pláště Bridgestone Potenza RE070. V interiéru na řidiče čeká kromě přístrojového štítu s insigniemi Mugenu také speciální anatomická sedadla.
Už tak tvrdý podvozek CTR byl ještě přitvrzen, zesílení se dočkala brzdová soustava a vůz dostal i speciální závodní náplně, filtry, termostat a podobné nezbytnosti, které lze mít v podání Mugenu i po běžná sériová auta.
Světlo světa spatří pouze třísetkusová série tohoto auta a můžete ho mít v jakékoli barvě, pokud to bude honďácká červená Milano Red.