Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Musk prozradil, co brzdí výrobu Tesly. Asi vás to nepřekvapí

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 21. 11. 2018
22
28
Zobrazit náhledy (22)
Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S Tesla S
Elon Musk na Twitteru reagoval na jednoho z uživatelů a vysvětlil, co přesně brzdí sériovou produkci elektromobilů Tesla.

Není žádným tajemstvím, že se americká Tesla v posledních měsících potýkala s nedodržováním termínů a nedostatečně efektivní výrobou. Zdá se, že aktuálně už je situace o něco lepší, přesto podle Elona Muska ne zrovna ideální. A šéf zámořské společnosti říká, že na vině jsou především baterie.

„Sériová produkce elektromobilů Tesla je omezena výrobou samotných baterií,“ reagoval Elon Musk na dotaz týkající se chystaných modelů. Výroba baterií je totiž něco, co Tesla nedokáže nijak ovlivnit. Zároveň Musk připomněl, že představení novinky světu a start sériové produkce jsou dva zcela odlišné body.

Musk zároveň prozradil priority společnosti pro blízkou budoucnost. Jmenovitě jde o Model Y, střešní solární panely, pick-up, tahač Semi a konečně novou generaci Roadsteru.

Šéf Tesly ale vzápětí připomíná, že takto má priority nastavené on, do výroby mohou jednotlivé produkty zamířit v rozdílném pořadí. Kromě baterií se totiž musí produkce spoléhat i na spoustu dalších externích dodavatelů, kteří mohou výrobu jednoho či druhého modelu zkomplikovat.

Jeden z uživatelů na sociální síti Twitter nadhodil i myšlenku elektrické dodávky ve stylu Sprinteru. A lídr společnosti se nechal slyšet, že něco takového není zcela vyloučeno. „Můžeme získat komponenty od společnosti Daimler a postavit auto dříve, nebo si všechno zpracovat sami a uvést jej později,“ nastínil Musk možnosti partnerství s německou firmou.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Mají dávat menší baterie
Šimpanz
| 22. 11. 2018
Proč hovadina? Klidně bych souhlasil ovšem s dodatkem, že do jeho garáže budou svedené zplodiny z Mělnické elektrárny a v policích bude mít vyrovnané vyhořelé palivo z Temelína.
Avatar - kari.laz
Mají dávat menší baterie
kari.laz
| 22. 11. 2018
Já napsal že se bude na silnici závodit? Napsal jsem dle povolených limitů. A proč podsouváš tvé potřeby jiným, že jim pár kilometrů stačí? O tom ať si rozhodne každý sám.
Ale tvé silně pokřivené uvažovaní jasně potvrzuje fakt, že souboj aut v garáži ti přijde jako adekvátní porovnání, ale jízda po silnici už není adekvátní srovnání dvou aut.
Avatar - Blue Sun
Mají dávat menší baterie
Blue Sun
| 22. 11. 2018
Realita všedního dne je kolem 50 km do práce, totéž zpět, maximálně nějaké poskoky s dětmi po okolí. Ne, cesta 1500 km "někam" není všední realita, to je výjimečná situace.
Avatar - lyon667
Mají dávat menší baterie
lyon667
| 22. 11. 2018
Baví mě, jak elektromobilisté neustále porovnávají hovadiny, ale ke srovnání, které by odpovídalo realitě všedního dne, se nemají.
Mají dávat menší baterie
milankas
| 22. 11. 2018
Na silnici nezávodím, ale zajisté víš, žes napsal nesmysl. Proč by někdo jezdil na otočku 570 km tam a zase zpět ? Na 95% jízd bohatě stačí dojezd 300 km s nabíjením doma přes noc.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku