Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Na prodej je VW Transporter s motorem z Porsche 911 Turbo. Stovku prý dá pod 5 sekund

Jan Zajíc Jan Zajíc 14. 10. 2020 • 06:29
20
2
Zobrazit náhledy (20)
VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo VW Transporter T5 s motorem z Porsche 911 Turbo

Jestli zrovna sháníte ojetou dodávku a rádi byste něco trochu rychlejšího, máme jeden tip.

V Německu jsme objevili na prodej Volkswagen T5 z roku 2004, který by se vám mohla líbit. Má za sebou sice nehodu, ale po té byla opraven. A dost neotřelým způsobem.

V roce 2009 si ji totiž vzali do parády specialisté z berlínské firmy TH Automobile, kteří ji zkřížili s technikou Porsche.

Do dodávky především nacpali dvěma turbodmychadly přeplňovaný 3,6litrový plochý šestiválec z Porsche 911 Turbo generace 996. Po úpravách jednotka dává výkon 476 kW, točivý moment dosahuje 790 N.m. Motor je spojený s šestistupňovou manuální převodovkou. A nachází se vzadu, pohánět by měl všechna kola.

Podle prodejce byla Transporteru naměřena maximální rychlost 310,8 km/h, takže s touto dodávkou budete skutečným vládcem levého pruhu. Akcelerace z klidu na stovku prý zabere asi 4,9 sekundy.

Z 996 pochází zadní náprava, úpravce dodal ještě  samosvorný diferenciál a závodní zavěšení H&R. Brzdy jsou značky Brembo - vpředu se uplatňují šestipístkové třmeny a kotouče o průměru 390 mm, vzadu pak čtyřpístkové brzdiče a 365mm kotouče. Dodávka stojí na 19palcových kolech.

Zajímavé vypadá také interiér. Najdeme v něm karbonová skořepinová sedadla, už to je nezvyklé. Ještě zvláštnější je ale uspořádání. Řidič totiž stejně jako třeba v McLarenu F1 sedí uprostřed. Palubní deska vypadá velice minimalisticky, znalci vozů Porsche jistě poznali přístrojový panel z 911 generace 996.

Pozoruhodné pak je, že dodávka má německé papíry, takže může "na značky" a smí na běžné silnice. A cena? Kříženec je k mání za 139.500 eur, tedy za asi 3,8 milionu korun.

Související články

Témata
15. 10. 2020 13:48
Re: volant v strede
Se šestsetpadesáti koněma se bude dobře předjíždět úplně všude. Ale je to škaredé a tak nějak k ničemu. Zvlášť za ty nesmyslné prachy ...
15. 10. 2020 10:49
volant v strede
volant v strede je podla mna zly napad, ak to auto ma byt na cestu, nebude sa s nou pohodlne jazdit na okreskach, takze predbiehat sa bude dobre asi len na dialnici
ale zase to rozsiri trh a je sanca to predat aj do anglicka

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku