Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan chce přesvědčit fleetaře, aby používali elektrické e-NV200

Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla 25. 6. 2014 • 02:52
43
9
Zobrazit náhledy (43)
Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200 Nissan NV200
Nissan své elektrické dodávce e-NV200 očividně věří. Chce totiž donutit fleetové manažery firem v Evropě, aby se zřekli naftových motorů a dali přednost elektřině.

„Hlavním důvodem, proč by firmy měly začít pořizovat elektrickou dodávku Nissan místo naftových konkurentů, jsou nízké provozní náklady a lepší ovladatelnost vozu s nízkým těžištěm,“ říká Thomas Ebeling, hlavní manažer pro produktovou strategii a plánování. Navíc má v porovnání se spalovacími variantami model NV200 lepší akceleraci v nízkých rychlostech díky 80 kW elektromotoru.

Vozidlo však na jedno nabití ujede pouze 170 km a má maximální rychlost 120 km/h. Automobil má širší rozchod kol a lepší jízdní vlastnosti než verze se spalovacím motorem, náklady na provoz pak jsou o 40% nižší. Ebeling ještě dodává, že dle jeho mínění je e-NV200 lepší produkt než jiná vozidla na trhu. Otázkou ovšem zůstává, jestli udávaný dojezd nebude pro zákazníky limitní, stejně jako delší doba nabíjení. Plán Nissanu je tak velmi ambiciózní.

Související články

Témata
26. 6. 2014 10:22
Re: cena
Hm ... Možno tieto el. vozidlá budú fleetový zákazníci mať dlhšie. Predsalen, údržba je na elmobile menšia a lacnejšia. Mimochodom, rýchlonabíjačky po mestách sú - dokonca je jedna aj v Bratislave ... na západe ich je samozrejme viac.
26. 6. 2014 09:18
Re: cena
flletovej zakaznik nema auto na 5 let, ale spise na 2-4 roky a v pripade teto dodavky navic ne na obri najezdy, bohuzel u teto dodavky je ten dojezd dosti malej a uvadi ho navic v aute jen s ridicem, myslim ze nalozeni tohoto auta proste bude distancovat i co se dojezdu tyce, ostatne i onen Manazer Nissanu hovori jen o 40% usporach oproti naftove verzi, ciste prakticky i benzinova verze s LPG bude mit oproti naftove verzi usporu 40-50% a nebude drazsi o 7-8 tisic euro a ujede pak jeste vic nez zakladni benzin, a presto vetsina fleetaru sahne bohuzel po nafte

proste pokud tohle auto nebude levnejsi o dalsich 5-6 tisic euro, tak neni prilis vyhodne, Nissan mel jit spise cestou jakou nabizi Tesla, pak by e-NV200 slo na dracku, proste do velkych mest superchargery kde to dobije majitel za pul hodky, ona se Tesla neprodava dobre protoze je dobrymn autem (coz samozrejme bez pochyb je), ale protoze Tesla investovala a investuje do infrastruktury superchargeru
Avatar - WinDiesel
26. 6. 2014 08:56
Re: cena
Potrefená husa zakejhala. To se nakonec dalo čekat. Běž a vysvětli to osobně všem těm hlupákům co nechtějí příšerku NV200 ještě navíc v elektrice.
25. 6. 2014 23:20
Re: cena
A to jako proč? Tisíc litrů možná vypadá hodně, ale já to spálím za rok a to moje nájezdy zdaleka nedosahují hodnot profesionálních dopravců. Takže vyšší cenu mají za pár let zpět.
Avatar - WinDiesel
25. 6. 2014 18:26
Re: cena
Jejda, rozumný názor? :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku