Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan Qashqai se dočkal nového motoru vyvíjeného s Mercedesem. Kolik 1.3 DIG-T stojí?

David Bureš David Bureš 23. 10. 2018 • 00:55
54
14
Zobrazit náhledy (54)
Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai Nissan Qashqai
Nová alianční třináctistovka je v nejprodávanějším crossoveru Evropy dostupná ve dvou výkonových verzích.

Aliance Renault-Nissan-Mitsubishi postupně rozšiřuje nabídku nové benzinové třináctistovky vyvinuté ve spolupráci s Daimlerem. Po Renaultech se jí dočkaly kompaktní Mercedesy a nyní konečně míří i pod kapotu Nissanu. V jeho případě debutuje v Qashqaii a my už víme, kolik populární crossover s tímto agregátem stojí.

Jestliže Renault jednotku nabízí s obchodním označením TCe, Nissan nový motor označuje svým již tradičním přídomkem DIG-T. V případě Qashqaie přeplňovaný čtyřválec o objemu 1332 cm3 nabízí ve dvou výkonových verzích, se 103 kW a se 117 kW. První pořídíte už od 489.000 korun, základní cena silnějšího provedení činí 535.600 korun.

Oba motory jsou standardně spárované se šestistupňovým manuálem a pohonem předních kol. Qashqai aktuálně ani čtyřkolku nenabízí. Pro silnější 1.3 DIG-T (117 kW) je však alternativou k manuálu nová dvouspojková převodovka se sedmi stupni, dodávaná za příplatek 52.300 korun. V nabídce Qashqaie je novinkou, tenhle crossover doposud v oblasti automatů spoléhal na CVT převodovku.

Vedle nové třináctistovky Qashqai i nadále pořídíte také s turbodieselem. Konkrétně jde o osvědčenou patnáctistovku s 85 kW přizpůsobenou novým emisním normám. Pořídíte ji od 489.000 korun, přičemž kombinována je výhradně se šestistupňovou manuální převodovkou.

Uvedené cenovky se vztahují na základní verzi Visia, jejíž součástí je mimo jiné centrální zamykání s dálkovým ovládáním, rádio se čtyřmi reproduktory, 16palcová ocelová kola, manuální klimatizace, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu, tempomat nebo elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka.

Vrcholem široké nabídky verzí, Qashqai nabízí hned pět stupňů výbavy, je Tekna+. Ta má mimo jiné inteligentní parkovací asistent, sledování mrtvého úhlu, hudební systém Bose s osmi reproduktory, čalounění Nappa kůží, vyhřívané čelní sklo nebo adaptivní diodové světlomety.

Nissan Qashqai – technická data a české ceny nabízených motorů
Verze1.3 DIG-T1.3 DIG-T1.3 DIG-T1.5 dCi
Pohonpřednípřednípřednípřední
Zdvihový objem [cm3]1332133213321461
Válce/ventily4/44/44/44/2
Největší výkon [kW/min]103/5000117/5500117/550085/3750
Točivý moment [N.m/min]240/1600260/2000270/2000260/2000
Převodovka6M6M7DS6M
Max. rychlost [km/h]193200?181
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,58,99,912,3
Komb. spotřeba [l/100 km]5,35,35,43,8
Cena Visia [Kč]489.000535.600587.900489.000
Cena Acenta [Kč]529.790576.390628.690529.790
Cena N-Connecta [Kč]584.590631.190683.490584.590
Cena Tekna [Kč]648.890695.490747.790656.690
Cena Tekna+ [Kč]724.890771.490823.790732.690

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
24. 10. 2018 20:35
Re: Nieco tu nesedi
Nevravim, ze ten motor je zly ma vynikajucu spotrebu ale ma svoje muchy ako kazdy motor. Pre Pulsar bola nepochopitelne silnejsia verzia aj ked je to podstatne mensie auto ako XT teda skor bolo ked sa uz nerobi asi kvoli emisiam alebo spotrebe ale fakt neviem nemalo to logiku. Ako zaklad by bol fasa ale je to jediny benzin pre XT a to je malo, konkurencia je inde. Uplne suhlasim, ze 1.8 tce by tam bola ako * na serbel spolu so 7 EDC by to bola dobra kombinacia ako je napr. Espace 225 koni 300 Nm to by bol uplne idealny motor a este ak by bol aj 4x4 tak parada ale to by som uz vela chcel od Nissanu.
24. 10. 2018 20:28
Re: Nieco tu nesedi
Lebo uz terajsia 1.6ka je len tak tak postacujuca na to auto, krutak ma slaby a do 2500 ot. je to auto mrtve, sice nova 1.3 ma o nieco viac Nm ale ten este mensi objem to bude poznat. Ze tebe staci tvoja dynamika neznamena, ze kazdemu a na semaforoch nezavodim a nemusim byt prvy. Ja vykon vyuzivam a mam rad ked mam nejaku rezervu. Nech je uz ten novy motor aky chce ale 1.3 ka do auta velkosti Kodiaqu sa mi uz zda total chore aspon nech tam je ta dvojspojka lebo ten manual co je tam teraz je tragedia od Renaultu.
Avatar - Ronault.
24. 10. 2018 18:50
Re: Nieco tu nesedi
Ze semaforu většinou na stovku neakceleruju a už vůbec ne na plný plyn, nejsem závodník a při odbočování taky ne až na stovku. ;-) Sekudnu před stovkou to přeřazení včetně zrát vždycky zabere
Avatar - Jenik3
24. 10. 2018 11:51
Re: Nieco tu nesedi
Proc by mela byt krabice trhac asfaltu? 1.6 v xtrailu je vyborna. Pro pulsar byla 1.6 nastavena na trhani rekordu na semaforech.
Dokazu si predstavit, ze nove bude v xtrailu renaultacka 1.8
Avatar - xxc
24. 10. 2018 11:33
Re: Nieco tu nesedi
Preco by malo byt slabe? Ja mam nejak 12,5 s a vzdy som prvy na semaforoch, tak isto obieham 95% aut. Ludia velmi vykony nevyuzivaju, aj ked ich chcu a maju. Ale slabsie by som uz nechcel, to je fakt :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku