Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová generace Audi A6 Allroad je tu, nabídne i speciální model k oslavám 20. výročí

Ondřej Mára Ondřej Mára 5. 6. 2019 • 05:40
28
12
Zobrazit náhledy (28)
Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad Audi A6 Allroad

Nová generace Audi A6 byla představena již minulý rok, na dobrodružnější model s označením Allroad jsme si však museli počkat až dodnes.

Nejdůležitější změny u nové generace Audi A6 Allroad se již tradičně odehrávají u podvozku, který může být oproti obyčejné A6 Avant vyšší až o 45 mm, standardní světlá výška je však 139 mm. Podvozek je samozřejmě vzduchový a nabízí možnost upravení světlé výšky nejen podle vašich potřeb, ale také v závislosti na rychlosti vozu. Při dálničních rychlostech nad 120 km/h se podvozek automaticky snižuje o 15 mm, při režimu offroad do 80 km/h je podvozek vyšší o 30 mm a při pomalé jízdě do 35 km/h je možné podvozek zvednout až o 45 mm oproti standardnímu režimu.

Společně s podvozkem dostal nový Allroad i technologickou výbavu, která je běžná spíše pro vozy typu SUV. Řidič bude mít k dispozici například asistent pro sjíždění kopců, sledování úhlu náklonu nebo asistenta udržujícího rychlost vozu do 30 km/h  či nižší. Při sjíždění prudkých kopců přijde vhod i schopnost samostatného přibrzďování jednotlivých kol. Volitelně bude k dispozici také řízení všech kol, které při rychlostech do 60 km/h otáčí zadní kola až o 5 stupňů proti směru natočení předních kol, čímž se zmenšuje poloměr otáčení a zlepšuje agilita i stabilita.

Pod kapotou je vždy ukryto 3.0 litrové TDI V6 v kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic a mild-hybridní technologií MHEV, která by měla snižovat průměrnou spotřebu o 0.4 l/100 km. Nový Allroad si také poradí s tažením nákladu až do hmotnosti 2.5 tuny.

Motor je dostupný ve třech výkonnostních variantách, přičemž základní 45 TDI nabízí 170 kW (228 k) a 500 Nm točivého momentu, vyšší 50 TDI disponuje výkonem 210 kW (282 k) s 620 Nm točivého momentu a vrcholné provedení 55 TDI nabízí 257 kW (345 k) a 700 Nm točivého momentu. U modelů 45 TDI a 50 TDI uvádí Audi shodnou spotřebu 5.8 až 5.9 l/100 km, u nejvýkonnější 55 TDI se má spotřeba pohybovat v rozmezí 6.4 až 6.6 l/100 km.

Exteriér nové generace A6 Allroad budou jako již tradičně zdobit tmavé ochranné plasty, výrazné hliníkové střešní nosiče a unikátní mřížka chladiče. V podbězích jsou standardně 18-palcová kola, volitelně je však možné připlatit až za 21-palcová. Samozřejmostí je také zvýšená ochrana podvozku.

Novinkou u čtvrté generace A6 Allroad bude speciální edice “20 years allroad,“ která oslavuje 20 let od představení prvního modelu v roce 1999. Nabídne tři unikátní laky karoserie, 19-palcová kola, rozšířený balíček černých doplňků s černými kryty zrcátek a tmavými kruhy Audi, sportovní sedadla čalouněná kombinací kůže a Alkantary, hliníkové doplňky interiéru nebo nasvícené prahy.

Nová Audi A6 Allroad by měla být na evropských trzích dostupná již během června, přičemž cena má v Německu startovat od 61.500 eruo, tedy cca 1.580.000 Kč.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: absolutne macho
| 6. 6. 2019
U tebe určitě nic..., tys nikdy nepotřeboval jezdit s auty, které hodnotíš, ty si zřejmě vystačíš jen s odkazy i v oblasti sexu... :-!
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: absolutne macho
| 6. 6. 2019
...nech ho... ;-)
https://www.youtube.com/watch?…

Delší dobu před představením nového A6 allroadu se spekulovalo o možnosti verze S6 allroad, nakonec to vyřešili šalamounsky, A6 allroad dostal vrcholnou motorizaci shodnou z S6.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: absolutne macho
| 6. 6. 2019
Hodne povedenych veci na podvozku, lepsi rizeni a skvele odladene motory. Problem ve spolupraci s prevodovkou jsem zatim zazil pouze u prostredni vykonove verze 3,0 tdi V6.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: absolutne macho
| 6. 6. 2019
Ne už dlouho ne. Co myslíš že to změní?
Re: Re: Re: Re: absolutne macho
| 6. 6. 2019
Četl testík? Jel jsi někdy v soudobé Audi? Řídil?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku