Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová služba škodováckých infotainmentů: Zpravodajství od ČTK

ČTK ČTK 3. 10. 2020 • 22:45
36
17
Zobrazit náhledy (36)
Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec Škoda Scala 1.0 G-Tec

Škoda Auto bude většinu svých modelů vybavovat zpravodajstvím ČTK a informacemi o počasí. Nastavené budou mít zpravodajství národní agentury na centrálním displeji modely Scala, Kamiq, Karoq, Kodiaq a Superb včetně hybridní verze iV.

Zobrazování zpráv a počasí umožňuje třetí generace zpravodajství a zábavy Amundsen a Columbus, které mimo jiné využívají permanentní připojení vozu k internetu prostřednictvím eSIM pro vysokorychlostní síť LTE.

Zpravodajské články jsou přehledně vypsané na centrálním displeji a mohou být zobrazovány individuálně. Lze také volit jednotlivé preferované tematické oblasti, jako například politiku, ekonomiku nebo sport, uvedla Škoda Auto.

video

"Zpravodajství ČTK poskytuje objektivní a všestranné informace, sloužící pro svobodné vytváření názorů čtenářů. Slouží zároveň jako nezávislý informační servis pro tuzemská a zahraniční média, proto jsme se rozhodli pro spolupráci s národní tiskovou agenturou. Současně však chceme zachovat možnost volby informačního zdroje, a tak si každý zákazník může přidat i jiné RSS linky podle vlastního uvážení a preference," uvedl vedoucí marketingu Škody Auto v ČR Petr Janeba.

Uživatel má podle Janeby možnost si sám přidat až pět dalších zpravodajských kanálů podle vlastního vkusu. Nové zdroje lze přidat jednoduše připojením RSS kódu oblíbených médií do aplikace Zprávy.

"Vždy se s vervou a ochotně zapojujeme do inovativních projektů, které posouvají technické a informační hranice do dalších rozměrů. Jsme přesvědčeni, že naše průběžné, aktuální zpravodajství umožní posádkám vozů Škoda sledovat dění, které je zajímá, ať jde o politiku, sport nebo kulturu, o dění ve světě nebo ve všech regionech republiky," dodal ředitel strategie a rozvoje ČTK Jaroslav Kábele.

Nová aplikace Počasí přehledně a podrobně zobrazuje meteorologickou situaci v místě, na kterém se vůz nachází, a nabízí i předpověď pro nejbližší dny. K dispozici je i srážkový radar zobrazující aktuální stav počasí.

Škoda chce do svých vozů do konce roku nasazovat další aplikace, které budou i zpětně kompatibilní. V online obchodu v automobilu je možné si vybrat další datové balíčky. Díky nim mají cestující k dispozici objem dat dostupný přes Wi-Fi hotspot, který lze využít pro budoucí streamovací služby. K dispozici je také aktualizovaná verze aplikace Škoda Connect pro mobilní telefony s operačním systémem Android nebo iOS, která poskytuje například provozní informace o vozidle, jízdní data a podobně.

Související články

Témata
6. 10. 2020 00:04
Aplikace pocasi
"Nová aplikace Počasí přehledně a podrobně zobrazuje meteorologickou situaci v místě, na kterém se vůz nachází". Tvl. to snad vidim voknem, ne?!:))
Telefon si za jizdy nesparuju, ale zpravy si precist muzu. Parada, kluci auto(de)motivni!
5. 10. 2020 12:53
a to je cieľ!
Presne to je fakticky cieľom automobiliek.

Automobilka nechce, aby jej výrobok mal životnosť 500000 km. Je to kontraproduktívne.

Predstavme si situáciu, keď napr Mercedes má dnes vydržať bez problému 500 000 km.
Po povedzme 8 rokoch má na hrbe 300000 km a stále je v dobrej kondícii.
Pôvodný majiteľ, dostatočne bohatý, ho predá za zlomok ceny nejakému Janovi.
Jano je obyčajný človek, nemá vysoký príjem, ale tento Mercedes mu ešte 10 rokov vydrží, pri dostatočne nízkom nájazde.
Potom na ceste sa stretnú boháč v novom Mercedes a Jano v 8 ročnom, pričom sociálny rozdiel medzi majiteľmi je obrovský.

Oveľa lepšie pre automobilku je vyrobiť auto, ktoré sa po 200000 km komplet rozpadne:
1. Netreba riešiť opravy
2. Jano nebude schopný to uživiť = nebude zavadzať na ceste a znižovať sociálny status pravého boháča, ktorý si dovolil kúpiť nový MB.
3. Boháč ukáže, že má dosť na to, aby si každých 3-4 roky kúpil nové auto za kopec peňazí.

Chudák má jazdiť MHD, alebo Daciou a nie ojazdeným BMW/Mercedes.
5. 10. 2020 11:51
Re: Re: Bolero
Presne tak, kazdy to ma vo vrecku aj aj tak vela ludi to nepouziva, tak naco tym komplikovat system auta.
4. 10. 2020 09:22
Re: Bolero
Přesně tak. Do té softwérové kaše spadli úplně zbytečně. Auto má především co nejlépe jezdit! Na internetové funkce dnes přece každý má smartphone! :-O
3. 10. 2020 15:49
taky jeden postreh
Pet let zpatky kdyz byla nova rada BMW 7 rikal nejmenovany vysoce postaveny pan, ze je to skvele auto... na cca 7 let nebo 200tis km. Pak prej je to pro ne mrtvy auto a ani to nechteji moc vykupovat, protoze to je stary a na showroomu to nevypada hezky kdyz tam prijde nekdo za vodou kupovat nove auto a uvidi tam starou sedmu. Jinak se auta prej uz neopravuji, to bylo kdysi, pak se zacli misto oprav menit dily a ted uz je to tak zajebany optickejma kabelama a chujovinama, ze to vlastne uz ani nejde menit, protoze to spolu casto nekomunikuje. Pamatuju kdyz kamarad dovezl pul roku starej mergl cls a co mesic byl v servisu a za rok asi 12 závad a polovina proste nesla vyresit. Takze jediny reseni je dobrej automat, motor v8, klima, tempomat a čau.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku