Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Chevrolet Malibu se představí v Detroitu

Libor Zezulka
Diskuze (31)
Chevrolet na autosalonu v Detroitu, jenž své brány otevře už 7. ledna, představí novou generaci sedanu Malibu.

Nový Chevrolet Malibu se oblékne do moderního kabátu s originálně řešenou mřížkou chladiče i světlomety a masivními nárazníky, nová generace vozu dostala také zcela přepracovaný interiér. Ten se může pochlubit kvalitnějšími materiály, větším vnitřním prostorem a moderními palubními systémy. Malibu modelového roku 2008 vstoupí na trh i s novou prodejní strategií.

Automobilka chce, a to nejen v tomto segmentu, vystupovat jako producent technologicky vyspělých a zároveň dynamických moderních vozů. Za větším vnitřním prostorem stojí nárůst vnějších rozměrů. proti předchozímu modelu se nové Malibu protáhlo o 76 mm do délky, rozhovor se natáhl dokonce o 162 mm. Pod kapotou Chevrolet zatím počítá se dvěma zážehovými jednotkami.

Zajímavostí je, že jak čtyřválec s objemem 2.4 litru, tak šestiválec se zdvihovými objemem 3.6 litru, budou spojeny s šestistupňovou automatickou převodovkou. V případě čtyřválce se jedná o spojení dosti neobvyklé. Chevrolet Malibu vstoupí na trh ve třech stupních výbavy LS, LT a LTX v první polovině letošního roku.

Libor Zezulka
Diskuze (31)
7. 1. 2007 11:33
Re: to ma dlhu historiu:
Mne vobec to americke oznacovanie dost vadi. Tu sa tazko hovori o generaciach. Americke auta poznali kedysi len inovacie, no uz po troch rokoch, teda po troch generaciach, to auto vyzeralo uplne odlisne ako povodne, ba viac odlisne, ako vymeneou gewneracie v Europe.
7. 1. 2007 03:15
Re: to ma dlhu historiu:
Diky, za dlouhou odpoved. :-) Ja nejsem proti oznacovani verzi modelu roky, obzvlast kdyz prinaseji nove veci. Spis by mi prislo vic fair, kdyby to nazvali modelovy rok 2007. Takto mi to zavani klamanim zakazniku.
6. 1. 2007 17:15
Re: Malibu bol dávno pred Vectrou
to ja
Avatar - 125S
6. 1. 2007 09:49
Re: End of Lones no. 2?
Všechny auta na světě jsou na jedno "brdo", budeme jezdit na kole... >:D
5. 1. 2007 21:56
Re: to ma dlhu historiu:
Ako sa tak rypem v starych prospektoch, nie len americkych, ale tam je to krasne vidno a preto su o modelovy rok dalej, je to jasne. V amerike dodnes je pouzivanejsie Golf 2006, nez Golf V.. Ide o to, ze americania vyrabali viac-menej jedne modelovy rad, ktoreho stupne vybavy-prevedenia mali rozne nazvy a modifikovali sa castejsie ako v europe a preto Cadillac s najvacsimi plutvami je len model ´59, zato vsak vsetky "typy" (Fleetwood, Sedan de Ville,.....). Kazdym rokom sa lisili viac a viac a z povodne takmer identickych modelov sa z roka na rok stavali ine modelove rady. Automobilky sa predbiehali v inovaciach a tak sa snazili ten "novy" rocnik uviest o kusok skor ako konkurencia. Ak sa pozrieme na stare prospekty a ich datumy, zistime, ze napr. (presne si nepamatam) prospekt modelu 1953 je z februara 1953, modelu 1968 uz z maja az juna, ...atd az sa to ustalilo takto. Bolo by smiesne, ak by v roku 2006 bol v predaji model 2008, ale na zaciatku roku 2007 to uz take hrozne nie je. V Europe zacinaju nove modelove rocniky na prelome leta a jesene, co je tiez dopredu, aj ked menej. Vdacime za to nie takej velkej frekvencii inovacii. Ak inovujem model raz za 3-4 roky, nie je mesiac hore dole takym dolezitym, ako ked inovujeme za za rok. A teda mama Fabiu I. generacie, jej faceliftovanu verziu a Fabiu II. generacie a nie Fabiu 2000 (jesen 1999), Fabiu 2005 (jesen 2004) a Fabiu 2007 (koniec roka 2006). Bolo by nie najlepsie predavat v roku 2003 "Fabiu 2000". Aj u nas sa inovuju auta aj raz za rok, ale podstatne menej (pre siroku verejnost) ako dodnes v USA. Mozno som sa v tomto prispevku opakoval, a vysvetloval jednoduche, ale myslim, ze to s tymi modelovymi rokmi je takto. A este cosi: Ford (USA)a GM pridal skutocny 2. modelovy rad az s prichodom Falconu a typov ako Corvair (ak neberieme do uvahy uzitkove, terenne, sportove). Dovtedy to boli "len" neskutocne pocty moznych variantov jednoho modeloveho radu s roznymi nazvami. Chevrolet potom rozlisoval napr. "Chevrolet" (myslelo sa tym Bel Air/Biscayne/Blackwood......napokon tento modelovy rad skoncil ako posledna generacia Caprice a jej odvodenina Imapala, ktora bola o triedu nad dalsimi Impalami) a "Chevrolet Corvair". Tolko teda