Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Dodge Avenger: křížové tažení pokračuje

Libor Zezulka
Diskuze (49)
Dodge na autosalonu v Detroitu oficiálně představil nový sedan Avenger.

Dodge Avenger není pouze další automobil D segmentu, jenž bude bojovat o přízeň klientů na hyperkonkurenčním americkém trhu, Avenger vznikl, aby oslovil zájemce o středně velký vůz na trhu globálním. Dodge zůstal i v tomto případě věrný svalnatým tvarům karoserie s lehkým nádechem retrospekce okořeněnými například agresivními předními svítilnami a sportovním nárazníkem.

Avenger stojí na platformě s rozvorem 2.8 metru, na šířku měří o 30 mm více a na výšku o 102 mm více než model předchozí. Interiér charakteristický moderními tvary zahrnuje řidiče, spolujezdce i pasažéry vzadu komfortem, ve srovnání se starším Avengerem se zvětšil vnitřní prostor, více místa čeká především nad hlavou a u kolen, řidič sedí v novince o celých 63 mm výše.

Nový Dodge Avenger pohání zážehový čtyřválec s objemem 2.4 litru a maximálním výkonem 127 kW nebo zážehový šestiválec se zdvihovým objemem 3.5 litru a maximálním výkonem 173 kW. V nabídce bude rovněž šestiválec 2.7 litru spalující benzín i směs etanolu a benzínu E85. Zákazníci mohou počítat s připojitelným pohonem všech kol a bohatou výbavou včetně výbavy bezpečnostní (šest airbagů, ESP, kontrola trakce).

Další články o Dodge Avenger

Libor Zezulka
Diskuze (49)
16. 1. 2007 07:25
Re: směšné
Je to nizsi stredni. Problem neni v Avengerovi, ale v Octavii, na svoji velikost je jeji rozvor az smesne maly. Myslim, ze cenou by Avenger mohl Octavii konkurovat. A je to kus auta!
16. 1. 2007 07:19
Re: K smichu argumenty
Je to vec priorit. Ja osobne nepotrebujem viacprvkovu zadnu napravu, 200k pod kapotou, palubny pocitac s mnozstvom funkcii, nemusim mat automat, automaticku dvojzonovu klimatizaciu, nebude mi chybat ESP ani podobne vymozenosti. Jazdim denne, zvacsa podla predpisov a v aute sa chcem citit prijemne. Napriek tomu, ze je to len spotrebny tovar, nevymenim ho za 3-5 rokov ale asi az za 5-7 rokov, tak vyzadujem nieco viac ako strohe plasty, ktore na mna posobia neprijemne. Mnohi z nas travia v aute kus zivota, keby to malo byt ozaj len priblizovadlo, ktore zachvilu vyhodim, tak interier moze byt kludne z lepenky - no a to nie je, ze?
Avatar - Lonestarstate
15. 1. 2007 13:12
Německý interiér
Samozřejmě tohle je laciný Dodge a navíc řízený Mercedesem, který totálně pohřbil eleganci alá 300m. Nic zvláštního, ale pokud si mám vybrat mezi tímto a evropským pidizmetkem za 400 000, tak beru tohle.
Avatar - Lonestarstate
15. 1. 2007 13:10
Re: ?
A seděl si i třeba v Cadillacu XLR nebo jen v masovkách okolo 20 000 USD?
15. 1. 2007 13:10
Re: K smichu argumenty
Presne - aj tato palubovka ma taky vzhlad. Jak lacna hracka.