Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Dodge Avenger: křížové tažení pokračuje

Libor Zezulka Libor Zezulka 13. 1. 2007 • 23:18
18
49
Zobrazit náhledy (18)
Dodge Avenger Dodge Avenger Dodge Avenger Dodge Avenger Dodge Avenger Dodge Avenger Dodge Avenger Dodge Avenger Dodge Avenger Dodge Avenger Dodge Avenger Dodge Avenger Dodge Avenger
Dodge na autosalonu v Detroitu oficiálně představil nový sedan Avenger.

Dodge Avenger není pouze další automobil D segmentu, jenž bude bojovat o přízeň klientů na hyperkonkurenčním americkém trhu, Avenger vznikl, aby oslovil zájemce o středně velký vůz na trhu globálním. Dodge zůstal i v tomto případě věrný svalnatým tvarům karoserie s lehkým nádechem retrospekce okořeněnými například agresivními předními svítilnami a sportovním nárazníkem.

Avenger stojí na platformě s rozvorem 2.8 metru, na šířku měří o 30 mm více a na výšku o 102 mm více než model předchozí. Interiér charakteristický moderními tvary zahrnuje řidiče, spolujezdce i pasažéry vzadu komfortem, ve srovnání se starším Avengerem se zvětšil vnitřní prostor, více místa čeká především nad hlavou a u kolen, řidič sedí v novince o celých 63 mm výše.

Nový Dodge Avenger pohání zážehový čtyřválec s objemem 2.4 litru a maximálním výkonem 127 kW nebo zážehový šestiválec se zdvihovým objemem 3.5 litru a maximálním výkonem 173 kW. V nabídce bude rovněž šestiválec 2.7 litru spalující benzín i směs etanolu a benzínu E85. Zákazníci mohou počítat s připojitelným pohonem všech kol a bohatou výbavou včetně výbavy bezpečnostní (šest airbagů, ESP, kontrola trakce).

Další články o Dodge Avenger

Témata
16. 1. 2007 07:25
Re: směšné
Je to nizsi stredni. Problem neni v Avengerovi, ale v Octavii, na svoji velikost je jeji rozvor az smesne maly. Myslim, ze cenou by Avenger mohl Octavii konkurovat. A je to kus auta!
16. 1. 2007 07:19
Re: K smichu argumenty
Je to vec priorit. Ja osobne nepotrebujem viacprvkovu zadnu napravu, 200k pod kapotou, palubny pocitac s mnozstvom funkcii, nemusim mat automat, automaticku dvojzonovu klimatizaciu, nebude mi chybat ESP ani podobne vymozenosti. Jazdim denne, zvacsa podla predpisov a v aute sa chcem citit prijemne. Napriek tomu, ze je to len spotrebny tovar, nevymenim ho za 3-5 rokov ale asi az za 5-7 rokov, tak vyzadujem nieco viac ako strohe plasty, ktore na mna posobia neprijemne. Mnohi z nas travia v aute kus zivota, keby to malo byt ozaj len priblizovadlo, ktore zachvilu vyhodim, tak interier moze byt kludne z lepenky - no a to nie je, ze?
Avatar - Lonestarstate
15. 1. 2007 13:12
Německý interiér
Samozřejmě tohle je laciný Dodge a navíc řízený Mercedesem, který totálně pohřbil eleganci alá 300m. Nic zvláštního, ale pokud si mám vybrat mezi tímto a evropským pidizmetkem za 400 000, tak beru tohle.
Avatar - Lonestarstate
15. 1. 2007 13:10
Re: ?
A seděl si i třeba v Cadillacu XLR nebo jen v masovkách okolo 20 000 USD?
15. 1. 2007 13:10
Re: K smichu argumenty
Presne - aj tato palubovka ma taky vzhlad. Jak lacna hracka.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud