Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Fiat Bravo na českém trhu již od 369.900,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (578)
Na dnešní tiskové konferenci představil dovozce automobilů Fiat ceny své velké novinky. Bravo je sice pětidveřový hatchback nižší střední třídy, ale se svými rozměry patří na samý vrchol této kategorie. Ceny jsou vzhledem ke konkurentům velmi zajímavé.

Ceník je sestaven z pěti motorů, přičemž v době uvedení na trh budou k dispozici pouze tři motorizace. Přeplňované zážehové čtyřválce se na trh dostanou až v létě. Modelová řada Bravo je sestavena ze čtyř výbavových stupňů.

První cena 369.900,-Kč je na tak velký (4336 x 1792 x 1498 mm, rozvor 2600 mm) a zbrusu nový automobil poměrně překvapivě nízká. Výbava tomu však odpovídá. Active nabízí bez příplatku pouze dva čelní airbagy, ABS+EBD, ale také dálkové ovládání centrálního zamykání, el.ovládaná přední okna, palubní počítač, výškově a osově stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče nebo autorádio s CD a 6 repro. Za příplatek je k dispozici manuálně regulovaná klimatizace (+35.000,-Kč), boční airbagy (+9.000,-Kč), rádio s MP3 přehrávačem (+10.000,-Kč), ale také vyhřívaná přední sedadla jen za 2.000,-Kč.

Nejprodávanější výbavou bude zřejmě Dynamic, který již obsahuje většinu prvků, v této třídě obvyklých. Po dorovnání sériové výbavy je tato verze také relativně výhodnější než Active. Za příplatek 60.000,-Kč dostáváte navíc manuálně ovládanou klimatizaci, boční i hlavové airbagy, šestnáctipalcová kola, přední mlhová světla s funkcí svícení při odbočování, hodnotnější provedení interiéru a prodejce vám zpřístupní širokou škálu dalších doplňků a prvků výbavy, které jsou pro Active nedostupné. Za 10 tisíc korun je k dispozici automatická dvouzónová klimatizace, za stejnou částku pořídíte tempomat, rádio s MP3 a systém Bluetooth.

Systémy ESP + ASR/ MSR, HBA a Hill Holder jsou pro Active a Dynamic za příplatek 20.000,-Kč, ostatní vyýbavové stupně jej mají již v ceně.

Za známé turbodiesely zaplatíte proti stejně výkonným přeplňovaným motorům 1,4 16V Turbo o 35 tisíc Kč (88 kW) resp. 50 tisíc Kč (110 kW) více.

Fiat Bravo na českém trhu
Motor1,4 16V1,4 16V Turbo (88 kW)1,4 16V Turbo (110 kW)1,9 Multijet (88 kW)1,9 Multijet (110 kW)
Zdvihový objem [cm3]13681368136819101910
Válce/ventily4/44/44/44/24/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]66/550088/5000110/550088/4000110/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]128/4500206/2500230/3000255/2000305/2000
Max. rychlost [km/h]179cca 200212194209
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,5cca 9,58,510,59,0
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]6,7-7,15,35,6
Cena Active [Kč]369.900,---434.900,--
Cena Dynamic [Kč]429.900,-454.900,--489.900,-529.900,-
Cena Emotion [Kč]-509.900,-534.900,-549.900,-584.900,-
Cena Sport [Kč]--549.900,--599.900,-

Ondřej Láník
Diskuze (578)
9. 5. 2007 08:40
Re: teda náš nejzarytější přispěvovatel
ani tak nejde o tuto konkretni vec, ale ty kecy v cele diskuzi. Mel by ses stydet, holt ;)
Avatar - sparrow1
4. 5. 2007 00:44
Re: Bravo
Dneska jsem ho zkouknul na ulici a myslím že je to rozhodně nejhezčí auto nižši střední třídy současnosti :yes:
2. 5. 2007 14:40
Re: PRVNI HUDBA
Rádio Blaupunkt s CD je v základu ;-)
2. 5. 2007 14:36
Re: BRAVO
Není pravda, že jen Fiat. Co třeba Opel s novou Astrou a Ford s akční cenou Focusu (oboje od 360 000)?
2. 5. 2007 13:40
Re: octavka
Velký kufr je fajn, ale já častěji než hodně bagáže vozím v autě 5 lidí a k tomu se Octávka prostě nehodí.