Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Hyundai i30 vstupuje do prodeje. Víme, kolik stojí 1.0 T-GDI!

David Bureš David Bureš 8. 1. 2017 • 13:51
18
241
Zobrazit náhledy (18)
hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni
Hyundai následuje konkurenci a novou generaci i30 představuje ve speciální edici slavící její příchod na trh. Už víme, kolik stojí.

Automobilka Hyundai tento měsíc uvede na český trh napjatě očekávanou třetí generaci kompaktního modelu i30, který se vyrábí v Nošovicích. Ještě před oficiálním zveřejněním kompletního ceníku se jeden z brněnských prodejců značky pochlubil cenou úvodní série Symbol. Ta přijde na 399.900 Kč, přičemž nabídne opravdu bohatou výbavu.

Hyundai i30 Symbol je limitovaná edice slavící příchod nového modelu na trh. Za výše zvýšenou cenovku bude mít pod kapotou přeplňovaný benzinový tříválec 1.0 T-GDI o výkonu 88 kW, který bude spárován se šestistupňovou manuální převodovkou.

Motor doplňuje bohatá výbava čítající aktivní asistent pro jízdu v pruzích, varování před čelním nárazem, rádio se šesti reproduktory, manuální klimatizaci, vyhřívání předních sedadel i volantu, tempomat, automatické přepínání potkávacích a dálkových světel nebo světelný a dešťový senzor. Dále nechybí ani šest airbagů, zadní parkovací kamera, elektricky ovládaná ona vpředu i vzadu, kožený volant, mlhovky nebo 16palcová kola z lehkých slitin.

Výbavu bude možné dále rozšířit paketem Plus, který za 40.000 korun přidá full-LED světlomety, automatickou dvouzónovou klimatizaci nebo navigaci ovládanou prostřednictvím osmipalcové obrazovky.

Vedle benzinového tříválce bude možné edici Symbol objednávat i s turbodieselem 1.6 CRDI (81 kW). Ten stojí 489.900 korun, v ceně je nicméně zahrnut i balíček Plus. Za 50.000 korun je pak ke vznětové jednotce možné dokoupit sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

Související články

Témata
14. 1. 2017 19:30
Re: Průzkum trhu
Přesně tak, Fiat je mi desetkrát sympatičtější než nějaký čechokorejec! :-) :yes:
14. 1. 2017 19:28
Re: Průzkum trhu
Oprávdu nechápu, co by podle tebe mělo být na Leonu ST "neaktuálního". 1) Pořád je to suverénně nejkrásnější kombík nižší střední tř., 2) Právě přichází do prodeje jeho modernizovaná verze. :-)
12. 1. 2017 20:06
Re: proč ne, ale ne tříválec
Dizajn je věc názoru každého ,pro mě je důležitá spolehlivost a tady koncern už dávno není co bylo.A to myslím vážně že to byla skvělá auta!!Ale už dávno nejsou!!!
Jak tady někteří plkají kraviny o kvalitě. Mimochodem, proč asi dal německý Autobild ve Zprávě o kvalitě za rok 2016 Hyundai na 1. místo v Evropě? [odkaz] ... A ještě než to otevřete: Škoda a VW skončily na děleném 19. - 20. místě (z 20 hodnocených)...
12. 1. 2017 13:00
Re: Hmmm
- vybavy v starej a novej verzi su podobne, to je fakt. To, ze nie su identicke je snad normalne.
- cena okolo 370 tisic je tiez fakt. Staci si obvolat niekolko predajcov a zistit aktualnu predajnu cenu.
- ano, teraz som sa pozeral na aktualnu pounku a v pakete Festival je aj dazdovy senzor. To, ze sa trochu meni vybava a pakety je normalna vec. Predtym bola v pakete Weekend parkovacia kamera, ktora z neho po case vypadla. Nie kedzy predsa studuje vybavove pakety kazdy den.
- pri cene starej i30 kombi s metalizou je cena cca 370 tisic. Ak chces do novej i30 Full LED, 8" displej s navigaciou alebo auto klimu (ktoru mimochodom stara ma uz od Weekendu), musis pripaltit za paket Plus 40 tisic. Takze cena za kombi s metalizou (17 000) a vybavou, ktoru uvadzas, bude niekde na 477 tisic. Co je o 107 tisic viac ako stara i30. A to bude mat nova verzia stale len maly turbomotorcek, co beriem skor ako negativum. Aj keby si zlavu nedostal a cena starej i30 bola 400 tisic ako uvadzas, stale bude rozdiel 77 tisic v neprospech novej i30.

P.S. Ja nikde netvrdim, ze nova i30 je zle auto. Ale vybava nie je vsetko a myslim, ze cena je dost sebavedoma a mohla byt nizsia.
11. 1. 2017 21:34
Re: opet bombasticky sebe-vychvalovani
Omlouvám se,máš pravdu.To jsem v katalogu prvně přehlédl a než vstoupíš do katalogu tak sice o 1.4T-GDI píšou ale jinak než v katalogu.Tam se mluví o robustním výkonu,čili dá se říci spolehlivém a v tomto spojení třeba není pro ně opravdu VW konkurencí (to může mít sice ještě větší krouťák,ale stejně vždy nakonec rozhodne spolehlivost,trvalost výkonů).
Ale stále je to PR materiál,katalog.
U jiných ti nevadí přehánění?
Třeba" Díky nejmodernější odlehčené konstrukci a prvkům BlueMotion Technology, které patří k jejich seriové výbavě, jsou extrémně efektivní, mají nízké emise a představují tak vzor pro udržitelnou mobilitu."
S tou extrémností je to tak přehnané,však realita je úplně jiná,že?
Ale opět je to katalog,kde většina firem trochu přehání.
K tomu se musí přistupovat z humorem.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku