Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Range Rover už zná české ceny. Dáte za něj nejméně 3,2 milionu Kč

David Bureš David Bureš 27. 10. 2021 • 09:28
166
16
Zobrazit náhledy (166)
Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover Range Rover

Pátá generace Range Roveru je zatím nabízena s šestiválcovými mildhybridy (vznětovými i zážehovým) a vrcholnou V8 o objemu 4,4 litru. Počítá se i s dvěma plug-in hybridy a elektrickou verzí.

Range Rover se představil v nové, již páté generaci a spolu s tím už odhalil také české ceny. Startují na částce 3.241.132 korun za mildhybridní třílitrový turbodiesel D250 o výkonu 183 kW, který je standardně spárovaný s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol, s elektronickým aktivním diferenciálem vzadu a natáčením zadních kol.

Základní výbava je už bohatá, jak se ostatně na novou generaci vlajkové lodi automobilky Land Rover sluší a patří. Zahrnuje vzduchové odpružení, diodové světlomety, pevné panoramatické střešní okno, dešťový a světelný senzor, kůží čalouněnou palubní desku, elektricky nastavitelná sedadla vpředu s vyhříváním, elektricky sklopná zadní sedadla nebo multifunkční kožený volant.

Nechybí ani 21“ kola, třízónová klimatizace, hudební systém Meridian se 14 reproduktory o výkonu 400 W, multimediální systém s 13,1“ obrazovkou včetně navigace, elektrické dovírání dveří, bezklíčový vstup nebo bezdotykové otevírání víka zavazadelníku.

Z asistenčních systémů tu je sledování mrtvých úhlů, adaptivní omezovač rychlosti nebo rozpoznávání dopravních značek.

Range Rover: České ceny nové generace
Motor D250 MHEV D300 MHEV D350 MHEV P400 MHEV P530
Největší výkon [kW] 183 221 257 294 390
Maximální točivý moment [N.m] 600 650 700 550 750
Převodovka 8A 8A 8A 8A 8A
Maximální rychlost [km/h] 206 218 234 242 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 8,3 6,9 6,1 5,8 4,6
Komb. spotřeba [l/100 km] 7,7 7,7 7,7 9,7 11,4
Cena Range Rover [Kč] 3.241.132 3.337.404 3.431.001 3.431.001 3.674.353
Cena Range Rover Autobiography [Kč] 3.866.896 3.963.167 4.056.764 4.056.764 4.300.116
Cena Range Rover First Edition [Kč] - - 4.276.049 4.276.049 4.519.401

To však neznamená, že ne by nebylo si za co připlácet. Je tu ještě stupeň tradičně nazvaný Autobiography s digitálními LED světlomety, posuvným panoramatickým střešním oknem, vyhřívaným čelním sklem, vyhřívaným volantem, čtyřzónovou klimatizací nebo 22“ koly. Přední sedadla jsou masážní, s funkcí vyhřívání i ventilování, čalounění pak obstarává semianilinová kůže. Nechybí ani head-up displej, audiosystém Meridian s 34 reproduktory o výkonu 1.600 W nebo prvky ze zakázkové výroby, jako je obložení interiéru nebo dvoubarevné čalounění stropu.

Start výroby navíc oslavuje také úvodní edice First Edition. Tu pořídíte až s vrcholným vznětovým šestiválcem D350 MHEV s výkonem 257 kW, a to za 4.276.049 korun. Odlišuje se přitom zatmavenými okny, 23“ koly, speciálním obložením kabiny, čalouněním semianilinovým kůží nebo zábavním systémem pro cestující vzadu s 11,4“ obrazovkou.

video

Komu by pak základní verze dlouhá 5.052 mm nestačila, je tu ještě prodloužené provedení s délkou dokonce 5.252 mm, které půjde pořídit i v sedmimístné konfiguraci. Jeho ceny začínají na částce 3.524.598 korun, za kterou je možné vybírat mezi turbodieselem D350 MHEV (257 kW) a benzinovým šestiválcem P400 MHEV (294 kW).

Nabídka se navíc bude dále rozšiřovat. Nový Range Rover bude nabízen také jako plug-in hybrid, počítá se rovněž s luxusní variantou SV z dílny divize SVO, která nabídku doplní v roce 2022. Pro rok 2022 se pak počítá s příchodem čistě elektrického Range Roveru.

Související články

Témata
30. 10. 2021 08:53
Re: Cena
To Durango vypadá o dost zajímavěji než nudný design vycizelovaného Range. Je to auto tak nějak bez emocí a od filozofie prvního Range je sakra daleko… No nic 100 lidí, 100 chutí.
Avatar - Barrichello
29. 10. 2021 13:25
Re: Kral
Tak tak, doba kdy auto v Británni ještě dělali britové a v německu němci je dávno ta tam, to musíte sáhnou leda po veteránech, pokud chcete taková auta :-)
Avatar - Barrichello
29. 10. 2021 13:22
Re: Cena
interiér se dělá v různých barvách, může si každej vybrat jakou chce.

Jinak samozřejmě Durango není luxusní SUV. Ale výkonově tato verze špička
29. 10. 2021 13:13
Re: Cena
Jasně, kupci RR půjdou do Duranga aby s ním pak mohli závodit na semaforech... Jsou to totiž přesně ti, co je nezajímá kýčovitý interiér a horší podvozek :D
29. 10. 2021 13:09
Re: Kral
No tak asistenci dlouhodobě outsourcují. Je to ostuda. Kdysi jsem na XF za Vídní udělal zadní gumu (tuším že to bylo 275/35/20). Bylo to lehce po obědě a kolem 19h jsme vyráželi v náhradním BMW 5GT do Sazburgu.

Já bohudík se spolehlivostí tohoto koncernu nikdy problém neměl, ale to ani u němců.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud