Opel má 170 tisíc objednávek na Insignii a 10% podíl ve střední třídě
Je tomu rok, co se začal prodávat Opel Insignia. Za tu dobu Opel eviduje objednávky na 170 tisíc aut, o úspěchu ale svědčí především zdvojnásobení tržního podílu automobilky ve střední třídě. Od ledna do října má Insignia v celoevropském měřítku 10,01 %, Vectra před rokem dosáhla jen na 4,75 % (pokud se do statistiky nebudou započítávat prémiové značky, je podíl 16,22 % proti loňským 8,19 %). Tržní podíl Opelu ve střední třídě je tak nyní nejvyšší za posledních deset let, od příchodu faceliftované Vectry B v roce 1999.
Příčiny úspěchu Insignie jsou jasné – výrazné odpoutání se od předchozí Vectry (jak designem, tak velikostí), řada nových prvků ve výbavě jako kamera pro čtení značek Opel Eye, inteligentní světla AFL+ nebo adaptivní tlumiče FlexRide a v neposlední řadě i titul Auto roku 2009. Opel navíc nabízí širokou paletu motorů od základní 1,6 (85 kW), přes moderní turbodiesely 2,0 CDTI až po vrcholnou verzi OPC s výkonem 239 kW. Mimo to je pro vybrané motorizace v nabídce i pohon všech kol.