Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel má 170 tisíc objednávek na Insignii a 10% podíl ve střední třídě

opel novemodely statistiky strednitrida
opel novemodely statistiky strednitrida
opel novemodely statistiky strednitrida
opel novemodely statistiky strednitrida
105 Fotogalerie
Diskuze (10)
Opel Insignia zatím plní předpoklady automobilky, že způsobí značný průlom v jejich prodejních statistikách. Za první rok prodeje si jej objednalo 170 tisíc zákazníků. V pěti zemích je navíc nejprodávanějším vozem střední třídy.

Je tomu rok, co se začal prodávat Opel Insignia. Za tu dobu Opel eviduje objednávky na 170 tisíc aut, o úspěchu ale svědčí především zdvojnásobení tržního podílu automobilky ve střední třídě. Od ledna do října má Insignia v celoevropském měřítku 10,01 %, Vectra před rokem dosáhla jen na 4,75 % (pokud se do statistiky nebudou započítávat prémiové značky, je podíl 16,22 % proti loňským 8,19 %). Tržní podíl Opelu ve střední třídě je tak nyní nejvyšší za posledních deset let, od příchodu faceliftované Vectry B v roce 1999.

Příčiny úspěchu Insignie jsou jasné – výrazné odpoutání se od předchozí Vectry (jak designem, tak velikostí), řada nových prvků ve výbavě jako kamera pro čtení značek Opel Eye, inteligentní světla AFL+ nebo adaptivní tlumiče FlexRide a v neposlední řadě i titul Auto roku 2009. Opel navíc nabízí širokou paletu motorů od základní 1,6 (85 kW), přes moderní turbodiesely 2,0 CDTI až po vrcholnou verzi OPC s výkonem 239 kW. Mimo to je pro vybrané motorizace v nabídce i pohon všech kol.

Doporučujeme
Test: Opel Insignia 2.0 CDTi - Nové není jen jméno
Test: Opel Insignia 2.0 Turbo – Omega je zpět
Test: Opel Insignia Sports Tourer 1,6 Turbo – První signální
Představujeme: Opel Insignia – Nástupce Vectry i Omegy

Vstoupit do diskuze (10)