Opel v Evropě zvedl tržní podíl, zásluhy si připisuje Adam
S evropským tržním podílem Opelu to nevypadalo v posledních letech vůbec dobře. Jen v České republice vykázal v roce 2010 propad o 5,4%, což vedlo k razantnímu snížení cen většiny modelů. O tři roky později je na tom ale výrazně lépe. Značce pomohly nové modely, kterých se do té doby nedostávalo.
Opel v loňském roce zvýšil podíl na evropském trhu z 5,59% na 5,61%. Do statistik je přitom zahrnuta i značka Vauxhall, pod kterou se Opely prodávají ve Velké Británii. Jen v Německu se Opel nakonec dostal na 7% (6,9% v roce 2012), zdejší trh je přitom největší v Evropě.
Značce nejvíce nahrál nejmenší model portfolia. Opel Adam v loňském roce zaujal více než 21.000 zákazníků, s 20.000 prodanými kusy na tom o moc hůře nebyl ani crossover Mokka. Automobilka zveřejnila pozitivní zprávy v pondělí 6. ledna. Celoevropského srovnání značek se ale dočkáme až v polovině měsíce.