Opel v Paříži: Insignia Sports Tourer a motory 1,6 T (132 kW) a 2,0 CDTI Biturbo (140 kW)
Designéři dali zadní časti verze Sports Tourer sebevědomý výraz. Páté dveře zasahují až do boků vozu a jsou zvýrazněné velkými, plně integrovanými koncovými světly. Ta jsou podobně jako u předchůdce Vectry Caravan orientována horizontálně, ale místo jejich rozdělení na roh karoserie a víko, došlo na radikální rozšíření víka, které nenápadně zasahuje i do zadního nárazníku. Výrazným stylistickým prvkem Insignie Sports Tourer je leštěná lišta pod zadním sklem, spojující koncové svítilny.
Základní objem zavazadelníku činí úctyhodných 540 litrů. Při délce 4,91 m je Insignia Sports Tourer o 8 cm delší než sedan, rozvor je shodný (2,74 m).
Dva nové motory – přeplňovaný zážehový motor menšího objemu (1,6 Turbo, 132 kW) a nový turbodiesel (2,0 l, 140 kW) – rozšíří už tak bohatou nabídku sedmi agregátů, které byly představeny ve verzích Insignia sedan a liftback. Jedná se zážehové motory 1,6 (85 kW, 155 Nm), 1,8 (103 kW, 175 Nm), 2.0 Turbo (162 kW, 350 Nm) a šestiválec 2,8 V6 Turbo (191 kW, 350 Nm). Turbodiesely byly zatím v nabídce tři 2,0 CDTI (81 kW, 260 Nm), 2,0 CDTI (96 kW, 300 Nm) a 2,0 CDTI (118 kW, 350 Nm). Modelovou řadu Insignia navíc už zanedlouho doplní verze ecoFLEX s výrazně nižší spotřebou.
Doporučujeme |
Opel Insignia: První statické dojmy |
Insignia dostala nově vyvinutý podvozek s adaptivními tlumiči FlexRide, které nabízí řidiči možnost volby tří nastavení. Zákazníci Insignie si navíc mohou připlatit za pohon všech kol Adaptive 4x4, který bude dodáván s několika přeplňovanými motory.
Nové kombi Opel Insignia Sports Tourer se veřejnosti oficiálně představí na autosalonu v Paříži (4.–19. října 2008), na evropském trhu se objeví na jaře 2009.
Nepřehlédněte |
Marko: Budúcnosť automobilky Opel - Blitzkampagne |