U MG vznikaly roadstery už od počátku výroby v roce 1923. Spartánské Midgety vystřídaly v padesátých a šedesátých letech typy A a B, Midget se ale ještě vrátil v modernější podobě. Po prakticky znovuobnovení značky před dvěma dekádami se objevil RV8 a nakonec série F/TFs motorem uprostřed. Starší modely jsou dnes ikonami. Morris Garages přežila krach Roveru a v čínských rukou se jí docela daří.
Chystá tedy další novinku. Podle britského časopisu Auto Express půjde sice opět o otevřený vůz, ovšem tentokrát o crossover. Navrhovaný design vychází z konceptu Icon, který se objevil letos v dubnu na autosalonu v Pekingu. Tvary jsou částečně také retro, například maska chladiče vychází právě ze zmíněného typu B. Střecha bude určitě plátěná. Nabízí se srovnání s Nissanem Murano CrossCabriolet, jenže Icon velikostně odpovídá zhruba daleko menšímu modelu Juke. Jeho konkurentem by tak mohl být například chystaný SsangYong XIV-2,ale ten má zase střechu jen shrnovací a nikoli klasickou stahovací.
Zatím bezejmenné MG se objeví nejdříve v roce 2015, uzavřená verze ještě dříve. Zůstane jim název Icon nebo ne? Předpokládáme prodej v Číně a v Británii, na starý kontinent se značka zatím nevrátila, ale prý se sem konečně chystá. Na Ostrovech by měla základní verze stát nějakých 14 tisíc liber. Tato částka aktuálně odpovídá 460.000 Kč. I když, během tří dlouhých let se může všechno změnit.