Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž živě: Honda Jazz – První dojmy

Michal Fokt
Diskuze (2)
Ačkoli je druhá generace Hondy Jazz úplně nové auto, zachovala si nezaměnitelný charakter minulé generace.

Dá se říci, že si ponechala si všechny výhody předchůdce a přidala další. Ostřejší, sportovnější tvary se přenesly i do kabiny, která působí moderně, ale současně i dospěle, nikoli jako hračka, což lze občas vidět u konkurence.

Posaz je nyní mnohem nižší a přirozenější, přestože tak nízký jako u běžných vozů segmentu B není. Sedadla jsou až překvapivě velkoryse tvarovaná a skvěle vypadají, vedení v ramenní oblasti minulé generace se ale kamsi vytratilo. Volant má tlustý a výborně tvarovaný věnec a dráhy řazení jsou krátké.

I když si 183 cm vysoký člověk dopřeje vpředu maximální komfort, vzadu stále pro stejně vysokého zbývá před koleny pár centimetrů místa. Nad hlavou je prostoru až marnotratně mnoho, ve verzích s panoramatickou (bohužel neotevíratelnou) střechou už je hlava v těsném kontaktu s čalouněním.

Kufr hatchbacku je bez nadsázky obrovský, disponuje dvojitou podlahou s vtipně vyřešenou přepážkou, přepravní kapacitu lze zvětšit pomocí důvěrně známých Magic seats, a to i přesto, že mají zadní sedadla nyní delší sedák.

Pokud Honda stejně efektivně zapracovala i na podvozku, bude z nového Jazzu opravdu silný hráč, škoda jen, že se nabídka motorů omezila jen na dva zážehové motory a končí na 74 kW...

Nepřehlédněte
PŘEDSTAVUJEME Honda Jazz: Zůstává sám sebou

Michal Fokt
Diskuze (2)
4. 10. 2008 13:12
Jazz and the City
Novy Jazz a City vyzeraju velmi dobre :yes: Urcite by zniesli aj silnejsi motor, ale pre rodiny v nasich koncinach je 74 kW vcelku postacujucich...

O ich uspechu na trhu rozhodne cena. Aby sa z nich u nas stali masovky, musela by Honda akciovymi cenami padnut na uroven Clia/Thalie, Avea, Swiftu, C3...co asi nie je realne ;-\