Paříž živě: Honda Jazz – První dojmy
Dá se říci, že si ponechala si všechny výhody předchůdce a přidala další. Ostřejší, sportovnější tvary se přenesly i do kabiny, která působí moderně, ale současně i dospěle, nikoli jako hračka, což lze občas vidět u konkurence.
Posaz je nyní mnohem nižší a přirozenější, přestože tak nízký jako u běžných vozů segmentu B není. Sedadla jsou až překvapivě velkoryse tvarovaná a skvěle vypadají, vedení v ramenní oblasti minulé generace se ale kamsi vytratilo. Volant má tlustý a výborně tvarovaný věnec a dráhy řazení jsou krátké.
I když si 183 cm vysoký člověk dopřeje vpředu maximální komfort, vzadu stále pro stejně vysokého zbývá před koleny pár centimetrů místa. Nad hlavou je prostoru až marnotratně mnoho, ve verzích s panoramatickou (bohužel neotevíratelnou) střechou už je hlava v těsném kontaktu s čalouněním.
Kufr hatchbacku je bez nadsázky obrovský, disponuje dvojitou podlahou s vtipně vyřešenou přepážkou, přepravní kapacitu lze zvětšit pomocí důvěrně známých Magic seats, a to i přesto, že mají zadní sedadla nyní delší sedák.
Pokud Honda stejně efektivně zapracovala i na podvozku, bude z nového Jazzu opravdu silný hráč, škoda jen, že se nabídka motorů omezila jen na dva zážehové motory a končí na 74 kW...
Nepřehlédněte |
PŘEDSTAVUJEME Honda Jazz: Zůstává sám sebou |