Paříž živě: SEAT Exeo – První dojmy
Tak absenci takového auta vyřešil mateřský koncern šalamounsky. Došlo k recyklaci o generaci starší Audi A4, která dostala změněnou přední a zadní část (obojí je provedeno citlivě, vozu to sluší a působí poměrně dravě), aby ladila s ostatními modely SEATu. Třeba je to všechno úplně jinak a jedná se o podobnost čistě náhodnou, ale jak znám koncern, reálná je spíš ta první varianta.
SEAT dostane téměř zadarmo minulou generaci prémiového modelu, do jaké míry modifikovaného, to nám asi nikdo neprozradí, a ukáže to možná až testovací jízda nebo důkladná analýza technických údajů.
Že se vám taková filozofie moc nelíbí? Proč? Pokud může konkurence souběžně vyrábět dvě generace jednoho typu vozu, proč by nemohlo dojít k podobnému kroku i v rámci značek skupiny VW?
Minulá A4 byla rozhodně velmi dobré auto, které nepochybně zvládne konkurovat současnému mainstreamu, z tohoto pohledu určitě nepůjde o krok špatným směrem. Zejména, když paleta tolik populárních motorů TDI je pro Exea standardně vybavena common-raily, zatímco Škoda, ale i některé modelové řady VW, stále ještě staví na končících TDI pumpe-düse.
Nepřehlédněte |
Paříž živě: SEAT Exeo - Španělé míří do střední třídy s technikou Audi |