Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž živě: SEAT Exeo – První dojmy

Seat Exeo
Seat Exeo
Seat Exeo
Seat Exeo
31 Fotogalerie
Diskuze (25)
U SEATu učinili zcela zásadní objev. Zjistili, že sportovní značka by asi neměla mít polovinu modelové palety tvořenou MPVčky, že z Toleda asi sedan vytvořit nepůjde, a že by se v nabídce náramně vyjímal sportovní sedan střední třídy.

Tak absenci takového auta vyřešil mateřský koncern šalamounsky. Došlo k recyklaci o generaci starší Audi A4, která dostala změněnou přední a zadní část (obojí je provedeno citlivě, vozu to sluší a působí poměrně dravě), aby ladila s ostatními modely SEATu. Třeba je to všechno úplně jinak a jedná se o podobnost čistě náhodnou, ale jak znám koncern, reálná je spíš ta první varianta.

SEAT dostane téměř zadarmo minulou generaci prémiového modelu, do jaké míry modifikovaného, to nám asi nikdo neprozradí, a ukáže to možná až testovací jízda nebo důkladná analýza technických údajů.

Že se vám taková filozofie moc nelíbí? Proč? Pokud může konkurence souběžně vyrábět dvě generace jednoho typu vozu, proč by nemohlo dojít k podobnému kroku i v rámci značek skupiny VW?

Minulá A4 byla rozhodně velmi dobré auto, které nepochybně zvládne konkurovat současnému mainstreamu, z tohoto pohledu určitě nepůjde o krok špatným směrem. Zejména, když paleta tolik populárních motorů TDI je pro Exea standardně vybavena common-raily, zatímco Škoda, ale i některé modelové řady VW, stále ještě staví na končících TDI pumpe-düse.

Nepřehlédněte
Paříž živě: SEAT Exeo - Španělé míří do střední třídy s technikou Audi

Vstoupit do diskuze (25)