Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot RCZ: Hybrid s elektromotorem pro zadní kola potvrzen • Zdroj: acz
Peugeot už několik let pracuje na vývoji systému hybridního pohonu, který označuje názvem HYbrid4. Tato koncepce je unikátní hned ve dvou směrech. Jednak by měla být v době uvedení na trh vůbec prvním hybridním pohonem, který má jako základ turbodieselový motor. A jednak je činnost agregátů důsledně oddělena – vznětová pohonná jednotka bude pohánět jen přední kola, elektromotor bude uložený vzadu a bude roztáčet kola zadní nápravy. Automobilka chce zřejmě touto nekonvenční cestou také vyřešit absenci pohonu všech kol u drtivé většiny svých modelů.
Základem je již nyní z produkčních modelů známý čtyřválec 2,0 HDi FAP o výkonu 120 kW. Vzadu mu bude sekundovat elektromotor o maximálním výkonu 27 kW (dlouhodobě 20 kW). Díky uspořádání motorů lze výkony jednoduše sečíst, dostupné maximum tak činí 147 kW, tedy přesně 200 koní.
Podle dřívějších informací se s tímto způsobem pohonu kromě RCZ počítá také u modelů 3008 a 508, který bude nástupcem současných řad 407 a 607.
Na trh se hybridní RCZ dostane v závěru roku 2011. Kromě jiného překvapí nízkou kombinovanou spotřebou – 3,7 l/100 km je ekvivalentem 95 g CO2 na kilometr. Dosáhne přitom podobných jízdních výkonů (nejvyšší rychlost a zrychlení 0-100 km/h) jako RCZ s motorem 2,0 HDi.
Výroba bude probíhat, tak jako u běžných verzí, u externího dodavatele Magna Steyr v rakouském Grazu. RCZ využívá podvozkovou platformu hatchbacku 308. Při zahájení prodeje letos v červnu nabídne dva z nejvýkonnějších čtyřválců koncernu PSA: přeplňovaný zážehový 1,6 THP 155 (115 kW, 240 Nm) a turbodiesel 2,0 HDi FAP (120 kW, 340 Nm). V průběhu léta se připojí i nejvýkonnější provedení modelu s motorem 1,6 THP 200 (147 kW, 255 Nm).
Doporučujeme |
Peugeot RCZ: Francouzský šarm pro 2+2 |
Peugeot RCZ: První statické dojmy a podrobné technické údaje (Autofun.cz) |