Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot uvolnil nové informace o modelu 308 GT

Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla 23. 1. 2015 • 05:54
36
25
Zobrazit náhledy (36)
Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308
Sportovněji založený hatchback a kombi Peugeot 308 GT si nyní můžete prohlédnout na nových fotografiích. Menší varianta bude k dispozici s benzinovou šestnáctistovkou a turbodieselem.

Francouzská automobilka Peugeot pomalu uvádí na trh sportovnější variantu 308 GT, ke které se má v budoucnu přidat ještě ostřejší verze GTi. Vůz má mimo jiné „sebevědomý vzhled, vynikající výkonné motory a tomu přizpůsobené zavěšení.“ Poprvé se verze GT představila na loňském autosalonu v Paříži, přičemž na první pohled ji poznáte podle dvou koncovek výfuku na zádi či nových diodových světlometů.

Světlá výška modelu byla oproti běžné variantě snížena o 7 mm vepředu a 10 mm vzadu, to vše pro „dynamičtější jízdu“. Motory pod kapotou jsou pak dva, přičemž prim hraje přeplňovaná šestnáctistovka o výkonu 150 kW a točivém momentu 285 N.m. Dalším agregátem je dvoulitrový turbodiesel BlueHDI se 133 kW a 400 N.m. Benzinová varianta se pojí se šestistupňovou manuální převodovkou, zatímco diesel je vždy napojen na rovněž šestistupňový automat Efficient Automatic Trasmission.

Jízdní výkony jsou poměrně zajímavé, byť nemůžete čekat dynamiku těch nejlepších ostrých hatchbacků. Šestnáctistovka se dostane z klidu na sto kilometrů v hodině za 7,5 sekund, zatímco diesel k tomu potřebuje 8,4 sekund. Kombi varianta SW je s turbodieselem na stovce o 0,2 s pomaleji než hatchback, nakonec bude i benzinová verze. Peugeot se přitom chlubí dobrou spotřebou těchto vozů, která údajně je pouze 5,6 litrů na sto kilometrů u benzinové varianty a 4,0 l u dieselu, respektive 4,1 l u naftového kombi.

První vozy by se k zákazníkům měly dostat v březnu 2015.

Související články

Témata
Avatar - JDM
24. 1. 2015 15:26
Re: Auto se sníženým podvozkem?
něco pro tebe [odkaz] >:D >:D
Avatar - Auto CZ
24. 1. 2015 10:14
Re: 308 sw gt za 31400 €
Ak nacení Ford St na normálnu výbavu tak z 718990 CZ + xenon 32300 + bezklucovy pristup 10500 + tempomat 9000 + zadny parkovaci 7900 + sada assist 24900 + navi 49000 + tmave okna 4000 + plna rezerva 3000 je 859500 CZ (31000 ečiek), stále je to diesel s manuálom a motor euro 5) >:D no nekup to a ešte bez záruky a služieb, ktovie koľko si pýtajú forďáci za servis, alebo majiteľ chodí do poľska meniť olej k zbyňkovi kacwinskiemu do trebieszowic?
24. 1. 2015 09:22
Re: 308 sw gt za 31400 €
A potom na tých kalfasoch z Áčka prídu, tak akurát, do Péčka. ;-)
Avatar - Misanick
24. 1. 2015 09:02
Re: 308 sw gt za 31400 €
Vidím, že tady už s tím všichni jeli >:D >:D >:D .
Avatar - Ada je zase tady
24. 1. 2015 02:28
Auto se sníženým podvozkem?
To snad ne :no: :no: :no:
Články odjinud