Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeoty Rifter a Traveller jsou v ČR: Známe ceny, diesel slaví návrat

Ondřej Šámal
Diskuze (156)

Užitková rodina koncernu Stellantis v uplynulých měsících prošla modernizací, která mimo jiné vrátila do hry spalovací motory u osobních verzí. Kolik za ně u Peugeotů Rifter a Traveller v Česku dáte?

Když se koncern Stellantis rozhodl u svých osobních derivátů užitkových modelů skončit se spalovacími motory, zařízl si dojnou krávu. Průšvih si naštěstí ve Francii uvědomili dostatečně brzy na to, aby konvenční pohony stačili vrátit zpět. U zmodernizovaných provedení tudíž můžete při objednávce zaškrtnout i velmi žádané diesely.

Ty nechybějí ani v nabídce Peugeotu Rifter, který má přepracovanou přední část, novou palubní desku, desetipalcový přístrojový štít, multimédia s obrazovkou o stejné velikosti, bohatou nabídku asistenčních systémů (například sledování únavy řidiče, rozpoznávání dopravních značek, systém udržování vozu v jízdním pruhu, automatické nouzové brzdění s detekcí chodců a cyklistů, omezovač rychlosti a další) či vylepšený parkovací asistent s 12 senzory vepředu i vzadu a také se systémem VisioPark 180°, který je nyní vybavený zadní parkovací kamerou s vysokým rozlišením.

Peugeot Rifter je nadále k dispozici ve dvou verzích s 5 a 7 sedadly v obou délkách: Standard (440 cm) a Long (475 cm). Zavazadlový prostor nabízí objem od 775 litrů pod zadním platem u pětimístné verze Standard až po 4 000 litrů ke stropu se sklopenými sedadly u verze Rifter Long. Úložných prostor je dostatek, v závislosti na verzi až 186 litrů.

Nabídka zahrnuje také cenově příznivější model s homologací N1. I ten je dostupný ve dvou délkách (Standard a Long) a je nabízen ve dvou úrovních výbavy (Active a Allure).

Video se připravuje ...

Vedle čistě elektrické verze se 100 kilowatty a dojezdem až 340 kilometrů jsou k dispozici také spalovací motory 1.2 PureTech a 1.5 BlueHDi, přičemž zážehová dvanáctistovka je dostupná pouze ve variantě N1.

Ceník Peugeot Rifter 2024
Rifter    
  Allure GT
1.5 BlueHDi/75 kW MAN6 585.000 Kč -
1.5 BlueHDi/96 kW EAT8 - 715.000 Kč
EV/100 kW 905.000 Kč 955.000 Kč
Rifter Long  
1.5 BlueHDi/96 kW MAN6 640.000 Kč -
1.5 BlueHDi/96 kW EAT8 - 740.000 Kč
EV/100 kW 930.000 Kč 980.000 Kč
Rifter N1    
  Active Allure
1.2 PureTech/81 kW MAN6 525.000 Kč -
1.5 BlueHDi/75 kW MAN6 560.000 Kč 585.000 Kč
1.5 BlueHDi/96 kW MAN6 - 625.000 Kč
1.5 BlueHDi/96 kW EAT8 - 675.000 Kč
                                         Rifter Long N1  
  Active Allure
1.2 PureTech/81 kW MAN6 550.000 Kč -
1.5 BlueHDi/75 kW MAN6 585.000 Kč -
1.5 BlueHDi/96 kW MAN6 - 640.000 Kč
1.5 BlueHDi/96 kW EAT8 - 700.000 Kč

Omlazením si prošel také větší Peugeot Traveller, oblíbenec početných rodin. Přepravní kapacita tohoto modelu totiž dosahuje až 9 osob, přičemž zavazadlový prostor pojme 1 500 litrů. V případě pětimístné verze se pak jedná o 3000 litrů. Při 2 nebo 3 osobách na palubě dosahuje objem zavazadlového prostoru až 4900 litrů.

Změny můžeme vidět na přídi a v interiéru (nová palubní deska s desetipalcovým středovým displejem a 10“ virtuálními palubními přístroji). Elektrická verze má totožný výkon 100 kW jako rifter, traveller ovšem disponuje hned dvěma typy akumulátorů. Základní má maximální kapacitu 50 kWh (stejně jako v modelu Rifter), větší pak 75 kilowatthodin.

Prim ovšem bude hrát vznětový čtyřválec 2.0 BlueHDi se 130 kilowatty. Ten totiž vyjde o citelných 220 tisíc levněji. Opět si můžete vybrat provedení Standard (L2) se 4956 milimetry a Long (L3) s 5308. Rozvor 3275 milimetrů mají oba modely totožný.

Ceník Peugeot Traveller 2024
Traveller  
  Active
2.0 BlueHDi/130 kW EAT8 995.000 Kč
EV/100 kW 50 kWh 1.215.000 Kč
EV/100 kW 75 kWh 1.375.000 Kč
                                                                           Traveller Long
  Active
2.0 BlueHDi/130 kW EAT8 1.20.000 Kč
EV/100 kW 50 kWh 1.240.000 Kč
EV/100 kW 75 kWh 1.400.000 Kč
Ondřej Šámal
Diskuze (156)

Doporučujeme

4. 6. 2024 00:51
Re: Re: Proč se vrací diesel???
Litr spotřebované nafty má větší emise CO2 něž litr spotřebovaného benzínu, takže jde spíše o celkovou spotřebu a cenu.
3. 6. 2024 06:39
Re: Proč se vrací diesel???
Ok a jak bys to teda navrhl ty?
Tak aby nebyla kompenzace podle velikosti auta?

Pak bys nenadaval na opak ?
Avatar - rohYpnol
2. 6. 2024 21:50
Re: Proč se vrací diesel???
Přesně tak.Ale eurohujerům to nevysvětlíš.
2. 6. 2024 21:44
Re: A ted tu o tom, co EU zakazuje
To myslíš opravdu vážně, nebo je to humor?

Jestli vážně, jsi skutečně dement.
Při vší úctě tedy...
2. 6. 2024 17:47
Re: Proč se vrací diesel???
Ano presne tak. EU mele o zlepsovani zivotniho prostredi, ale jeji kroky vedou k opaku a navic i lhani ze strany prumyslovych podniku a vyrobcu aut.