Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Populární Honda Accord je zpět s novým interiérem. Ale bohužel ne pro nás

Lukáš Volšický
Diskuze (0)

V Japonsku se představuje nejmodernější generace kdysi velmi populární Hondy Accord. Přijíždí s vylepšeným interiérem s novým multifunkčním ovladačem klimatizace, kterým automobilka nahrazuje dřívější armádu tlačítek.

Vzpomínáte si ještě na Hondu Accord? V Evropě se kvůli nízkým prodejům přestala prodávat už v roce 2015, ale za oceánem se i nadále prodává v nových generacích. Ve Spojených státech amerických se zatím nejnovější Accord prodává už od loňského listopadu a teď se nová generace představuje i na domácím trhu v Japonsku.

Nová Honda Accord pro zemi vycházejícího slunce vychází z amerického modelu a v exteriéru je bez nových designových změn. Zepředu má opticky nízké LED světlomety a výraznou šestiúhelníkovou masku chladiče, zezadu si zachovává světelný pás přes celou šířku vozu. Novinky se objevují až v interiéru a Američané očekávají, zda se v následujících měsících představí i pro jejich variantu.

Japonská Honda Accord přijíždí s novým tvarem palubní desky a novým rámečkem pro digitální přístrojový štít. Velikost displeje se nijak nezměnila, ale automobilka dodává, že nejmodernější evoluce modelu je k dispozici také s 10,5palcovým head-up displejem. Ten doplňuje centrální dotyková obrazovka infotainmentu s úhlopříčkou 12,3 palce.

Video se připravuje ...

Honda modernizovala také ovládací prvky. Pod hlavním displejem infotainmentu se nově objevuje velký kulatý ovladač pro nastavování klimatizace, kterým automobilka nahrazuje dřívějších dvanáct tlačítek a tři otočné ovladače. Značka novou filozofii ovládání komfortní výbavy oficiálně nazývá Experience Selection Dial a jedná se o multifunkční volič, kterým ovládáte teplotu i ventilaci klimatizace. Každý uživatel vozu si přitom může přednastavit i další základní funkce.

Japonci nám zatím nedávají šanci nahlédnout pod kapotu, ale říkají, že nový Accord má nově vyvinutý dvoumotorový hybridní systém, spojující tradiční spalovací motor s elektromotorem. S největší pravděpodobností se jedná o dvoulitrovou benzinovou jednotku, kterou automobilka uvedla spolu s jedenáctou generací modelu. Na americkém trhu se pyšní nejvyšším výkonem 150 kW (204 koní).

Lukáš Volšický
Diskuze (0)

Doporučujeme