Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche 911 Targa 4S Exclusive Mayfair Edition: Na počest závodu Targa Florio

Michal Fokt Michal Fokt 6. 8. 2015
6
Porsche Exclusive připravilo speciální edici modelu 911 Targa 4S, připomínající úspěchy automobilky na slavných vytrvalostních závodech Targa Florio.

Endurance závody na běžných silnicích v Itálii, to je pro většinu lidí Mille Miglia, ale nesmíme zapomínat ani na sicilský podnik Targa Florio. Na ten rádo vzpomíná zejména Porsche, vždyť zde dokázalo zvítězit jedenáctkrát a závod dokonce dal jméno karosářské verzi s odnímatelným střešním panelem - Targa. Nyní individualizační divize stuttgartské automobilky Porsche Exclusive připravila na počest závodu speciální edici 911 Targa 4S Exclusive Mayfair Edition.

Představuje ji formou propagačního videa, natáčeného právě v sicilských horách, chybí ale prozatím jakékoli informace o tom, čím vším se limitka liší od běžných verzí 911 Targa. Ze záběrů je patrné použití retro dekoru čalounění sedadel a černých pětipaprskových kol ve stylu kultovních Fuchsů. Porsche 911 Targa 4S Exclusive Mayfair Edition vznikne pouze v deseti exemplářích (proč ne tedy v 11?), poháněných plochým 3,8litrovým šestiválcem s výkonem 400 koní a točivým momentem 440 N.m.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - blake26
Brouk
| 7. 8. 2015
keby chceli zakaznici nieco ine uz davno je 911 dizajnovo niekde inde, snad si nemyslis ze by porsche nevedelo urobit zaujimavy dizajn ..... skus si len pozriet ine legendarne modely Merc G, Fiat 500 atd. aj to Gcko mas na tisic sposobov a nemyslim si ze ludia sa za nim neotocia ked ide v AMG verzii po ulici.... btw 911 991 je pre teba mozno dizajnovo nudne auto len treba sa obcas na tom aute (resp. aspon raz za zivot previest) aby si zistil co ti ponukne po stranke jazdnych vlastnosti a zazitkov a hned by si zabudol aj na tu tebou spominanu macicku (GT3 a GT3 RS by jej ukazalo kto je pan o Turbe ani nehovorim) >:-[]
Brouk
| 7. 8. 2015
Vis, tvoje komenty a plivani na cokoliv kde neni hvezda mi prisly driv vtipny, dnes uz jen trapny :-) jestli jsi se s F-T bal jet do zatacek, pak rezervy hledej v sobe. Duvera s jakou se muzes oprit v oblouku o predni kola je spickova, volanty jsou dva druhy a co bych vytykal ja je, ze pri rychlostech +250 a rychlych zatackach bych uvital vic pritlaku na zadni naprave, coz by mohlo resit pevny a rozmernejsi priplatkovy kridlo.
Ostatni co jsi napsal jsou jen takovy plky ;-)
Avatar - CHerokee
Brouk
| 7. 8. 2015
Jo, to jsem si taky říkal. Pak jsem měl možnost si pořádně F-Type R AWD vyzkoušet a bylo to zklamání. Rychlý a hlučný a krásný to ano. Ale těžký, neohrabaný, hlavně na předku, že s tím bylo strach jet rychle do zatáčky. K tomu některé nedodělky v interiéru, které uvidíš, až v tom sedíš, nic moc volant...a změníš názor.
Avatar - 3_diamanty
Brouk
| 6. 8. 2015
alebo inak povedane ....... auto rozmerov pomaly strednej triedy s razvorom maleho auta na urovni mitsubishi spacestaru ci felicie ....

stare carrery sa mi pacili.... ale pred touto novou amorfnou 911 krat prezvejkanou by som uz uprednostnil F - type coupe :yes: jag je kompaktnejsi ako carreera ale pritom ma od nej 17,2 cm vacsi razvor co sa prejavi aj na rozlozeni hmotnosti aj taziska a celkovej atletickosti a vyvazenosti dizajnu .... podla mna F-type vyzera ovela lepsie ako sucasna carrera s tou coraz tlustejsou rozplacnutejsou zadnicou ... [odkaz] [odkaz] F type :yes: jeho super dizajn je skratka dychberuci a bezkonkurencny a superelegantny zaroven... je to nieco co tazko popisat slovami :yes:
Avatar - hedvin
Brouk
| 6. 8. 2015
Tísíc variací na brouka a nic nového pod sluncem. Ale prachy vydělávají na SUV.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku