Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche Boxster na českém trhu: od 1,3 milionu Kč

David Bureš
Diskuze (4)
Základní verze třetí generace Porsche Boxster je poháněna 2,7litrovým šestiválcem o výkonu 195 kW.

České zastoupení automobilky Porsche zveřejnilo ceny třetí generace modelu Boxster. Základní provedení tohoto dvoumístného roadsteru u nás stojí 1.327.000 Kč. Světová výstavní premiéra vozu proběhla na letošním ženevském autosalonu.

Standardní verze Boxsteru je poháněna plochým, kapalinou chlazeným šestiválcem o objemu 2,7 litru, který je umístěn před zadní nápravou. Jeho výkon činí 195 kW (265 k), maximální točivý moment je 280 Nm.

Nabízena je i silnější varianta Boxster S, která je na českém trhu prodávána za 1.617.000 Kč. Ta je poháněna větším, 3,4litrovým šestiválcem o výkonu 232 kW (315 k) a točivém momentu 360 Nm.

Oba motory spolupracují se šestistupňovým manuálem, sedmistupňová dvouspojková převodovka PDK je v obou případech za příplatek 79 tisíc korun.

Klasická plátěná střecha má konstrukci z hliníku a hořčíku a je, jak doba velí, elektrická. Zadní skleněné okno je navíc vyhřívané. Manipulovat se střechou lze až do 50 km/h.

Automobil je vybaven šesti airbagy, elektrickým stahováním bočních oken, elektricky nastavitelnými a vyhřívanými vnějšími zpětnými zrcátky, centrálním zamykáním s dálkovým ovládáním, klimatizací, palubním počítačem a rádiem s konektorem Aux-In. Kola z lehkých slitin jsou 18palcová.

Boxster S dále přidává bi-xenonové světlomety nebo větší odvrtávané brzdové kotouče vpředu (s průměrem 330 mm).

U obou výkonových variant si zákazníci mohou přiobjednat vyhřívání sedadel, vyhřívání volantu, tempomat, hasicí přístroj, dvouzónovou automatickou klimatizaci, parkovací čidla vpředu i vzadu či elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka.

Za příplatek je dále Porsche Torque Vectoring (PTV) včetně mechanické uzávěrky zadního diferenciálu, podvozek Porsche Active Suspension Management (PASM), Paket Sport Chrono nebo posilovač řízení Plus.

David Bureš
Diskuze (4)
10. 5. 2012 12:25
Re: krasa
Tohle auto odlehčovat nijak zvlášť nepotřebuje. Časem by měl přijít Spyder - Porsche slibovalo, že bude stálou součástí nabídky, ale to není auto pro každého. I mezi závodními jezdci jsou lidé, kteří preferují S, protože u Spyderu ta trocha výkonu a zážitků stojí nemálo komfortu a každodenní použitelnosti. Pokud chceš šílený sporťák, tak jsou tu jiné volby. Spyder jsem měl rád, protože se mi víc líbil. Nová generace Boxsteru je tak pěkná, že si vystačím s S. :-) Roli šíleného sporťáku přenechám Caterhamu CSR.
Avatar - fOE
9. 5. 2012 21:58
Re: krasa
toto auto jako jedno z mala hmotnost snizovat nepotrebuje, 1320kg na roadster a 315k je nadhera. Navic nemam strach ze porsche driv nebo pozdeji udela auto i pro extremisty po vzoru posledniho Boxsteru Spyder ;-)
Avatar - boost.
9. 5. 2012 21:31
Re: krasa
Jo,.vypada krasne. Skoda, ze Porsche nenabizi polozku "odstraneni navigace a dalsich vychytavek." Hmotnost by pak sla dolu, ale to uz by bylo fakt 3. auto do rodiny >:D
Avatar - cri-cri
8. 5. 2012 11:45
krasa
bože to je nadhera a cena ujde tedy stejne jak minula generace, sakra měl bych vic makat a přestat se flákat ad na přístí sezonu v tom jezdím :-) Jinak je někde fotak tehle generace s hardtropem