Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche Plzeň: 6000 prodaných vozů za 10 let

Ondřej Láník
Diskuze (0)
Společnost Porsche Plzeň, která je součástí největšího prodejce nových vozů v ČR Porsche Inter Auto CZ, v těchto dnech slaví 10 let působení na regionálním trhu.

Za dobu své existence prodala přes 6000 vozů značky Volkswagen, Audi a Škoda. Nově je také partnerem programu ŠkodaAuto Handy a jako jediná v Plzeňském kraji tak nabízí speciální poradenství při nákupu vozu osobám se zdravotním postižením.

Za deset let působení na trhu prodalo Porsche Plzeň více než 2800 osobních a 1400 užitkových vozů Volkswagen a 625 vozů Audi.

Před dvěma lety rozšířila pobočka svou nabídku také o vozy automobilky Škoda, kterých jen za poslední dva roky prodala přes 1200 kusů. Prodej nové značky také znamenal investici 65 milionů korun na stavbu nového autosalonu a navýšení kapacity servisu. Celkové náklady na výstavbu plzeňské pobočky tak dosáhly zhruba 250 milionů korun.

Z původních 35 zaměstnanců, kteří v květnu 2000 provoz nové pobočky zabezpečovali, se jejich počet postupně rozrostl až na dnešních 100.

„Zajímavým ukazatelem je změna preferencí zákazníků při nákupu nových vozů během uplynulých deseti let. Dominantní jsou hlavně dva trendy – sílící vliv žen při výběru auta a rostoucí nároky na výbavu vozidla. To se týká jak bezpečnostních prvků, tak také doplňkové výbavy jako je klimatizace či třeba výrazné metalické laky,“ komentuje vývoj preferencí zákazníků při výběru vozu Ing. Bohumil Šrámek, ředitel Porsche Plzeň.

Ondřej Láník
Diskuze (0)