
Povinné ručení Wüstenrot ProAuto nově s limity 100/100 mil. Kč
Navíc budete mít zdarma úrazové připojištění dětí s pojistnou částkou 100 000 korun. Povinné ručení ProAuto od Wüstenrotu vám tak zajistí dokonalou pojistnou ochranu i při těch nejtěžších haváriích.
Už po dvou letech s 30% bonusem
Za bezeškodní průběh vám Wüstenrot u povinného ručení přizná již po dvou letech 30% bonus, na maximální bonus ve výši 60 procent dosáhnete po 120 měsících.
Uzavřete-li si povinné ručení na další (až tři) auta v rodině, poskytne vám Wüstenrot multislevu ve výši bonusu přiznaného u prvního pojištěného vozu.
Připojištění škod na vašem autě
Obecně platí, že škody vzniklé při dopravní nehodě na vlastním vozidle pojišťovna z povinného ručení nehradí a za tímto účelem je třeba mít sjednáno havarijní pojištění.
S povinným ručením ProAuto můžete mít díky připojištěním pojištěno i vlastní vozidlo. Kromě velmi často využívaného připojištění skel lze sjednat také riziko živelních událostí a střetu se zvířetem za paušální roční částku 700 korun.
Řidiči, kteří se obávají rizika odcizení, si k povinnému ručení ProAuto mohou sjednat připojištění odcizení vozidla.
Velmi obvyklým připojištění je také úrazové pojištění pro spolucestující osoby. V rámci pojištění ProAuto nabízí Wüstenrot toto pojištění na celkovou částku 1 milion korun.
Asistenční služba pomáhá nejen v případě nehody
Sjednáte-li rozšířené asistenční služby, dostane se vám pomoci i v případě poruchy na voze vzniklé pochybením řidiče, když vám například dojde benzin, zabouchnete si klíče nebo se vybije baterie.
Nevíte-li si při nehodě rady, volejte 1224
Nová Linka pomoci řidičům vás spojí s vaší asistenční službou a už nemusíte mít strach, že se dostanete do spárů „lovců“ nehod.
Jednoduše on-line
Wüstenrot má na svých webových stránkách velmi návodný kalkulátor, díky kterému si můžete povinné ručení snadno a rychle spočítat. On-line lze povinné ručení uzavřít jak prostřednictvím internetu na www.wustenrot.cz, tak na bezplatné telefonní lince 800 22 55 55.
Údaje uváděné v tomto článku jsou určeny výhradně k marketingovým a propagačním účelům, a i proto nepředstavují návrh na uzavření smlouvy (nabídku).