Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Příští rok představí Mitsubishi nový Outlander i menší SUV, obě nabídnou plug-in hybrid

Ondřej Mára Ondřej Mára 1. 1. 2020 • 06:09
22
77
Zobrazit náhledy (22)
Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV zvládlo cestu do rakouského Kaprunu s akumulátory nabitými na 82 % za 7,4 l/100 km. Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV

Automobilka Mitsubishi v příštím roce představí čtvrtou generaci populárního Outlanderu, který doplní i zcela nové menší SUV.

Automobilka Mitsubishi představila třetí generaci modelu Outlander již před téměř osmi lety, během kterých prošel vůz několika modernizacemi. Již v druhé polovině příštího roku bychom se však měli dočkat představení generace čtvrté, jak v rozhovoru pro Automotive News Europe potvrdil Bernard Loire, šéf evropského zastoupení značky.

Možná ještě zajímavější novinkou je však ohlášení nového malého SUV, které by mělo být představeno zhruba ve stejné době, jako nový Outlander. Loire bohužel neprozradil žádné detailnější informace, nový Outlander by však měl být postaven na platformě z dílny aliance Renault-Nissan-Mitsubishi a obě novinky by měly nabídnout plug-in hybridní pohon.

Právě hybridní modely přitom pro Mitsubishi rostou na důležitosti. Do konce září se na evropském trhu prodalo okolo 27.000 plug-in hybridních modelů Outlander, zatímco v minulém roce dosahovaly celkové prodeje jen 15.000 kusů.

Pokud tedy značka udrží tempo, očekává ke konci kalendářního roku okolo 36.000 prodaných plug-in hybridních kusů, čímž by výsledek minulého roku zlepšila o působivých 20.000 kusů.

Mitsubishi se však v tomto roce na klesajícím evropském trhu dařilo celkově. Prodeje do září 2019 vzrostly o 7 % na 134.886 vozidel. Kromě modelu Outlander na tom měl velkou zásluhu i malý Space Star. Vůz, který spadá do segmentu ohroženého přísnými regulacemi CO2, tak prý zůstane v nabídce a v blízké budoucnosti by se měl dočkat další modernizace.

Související články

Témata
3. 1. 2020 19:43
Re: Hybrid x plug-in hybrid
To je hooodne subjektivni.

Napr. ze nejlepsi je:
6i kvalt manual - nekdo nechce radit
4 valce - proc ne 3 nebo 6?
vstrikovani mocoviny :-)

V cem je omezena svoboda u hybridu (obzvlaste u tech bez zasuvky..) ??

Na nudny elektromotor oproti zabavnemu 1.6tdi je tezke reagovat. Pockejme si na nastavajici generaci PHEV..

PS Nic ve zlym, ale co sledujes za media? Saudskoarabsky zurnal? Anebo jsi zamestnanec benziny? Protoze jinak je tezke vyplodit neco podobneho jako toto: ".. těžký a provozně zoufale nudný elektromotor s obludnými těžkými, drahými a málo energie pobírajícími akumulátory plnými jedovatých a nebezpečně hořlavých látek."
Avatar - Zetti
3. 1. 2020 06:52
Re: Hybrid x plug-in hybrid
Charakteristiky tech hybridu jsou tak rozmanite, ze na to neni univerzalni odpoved. Pokud nemate vlastni zasivku, nema smysl o PHEV uvazovat. Kamarad ma 6valcoveho Lexuse a Outlandera PHEV a rika ze Lexus sice jede, ale Outlander (univerzalne asi vsechyn PHEV) pripomina jizdou let na koberci. Me na Outlanderu zlakal atmosfericky motor a relativne jednoducha konstrukce. Kdybych nepotreboval parkovat v Praze, asi bych uvazoval o novem Fordu Explorer Tech 331 kW s tim autem bude pekne cvicit
2. 1. 2020 23:10
Re: Hybrid x plug-in hybrid
No já bych tedy řekl, že úplně nejlepším řešením je moderní přeplňovaný zážehový či vznětový čtyřválec s přímým vstřikováním, katalyzátorem, filtrem pevných části (a vstřikováním močoviny u dieselu) a nejlépe se 6st. manuální převodovkou. Tento výsledek více než 120 letého intenzivního vývoje totiž produkuje již opravdu zcela minimální emise jedovatých složek výfukových plynů a svému uživateli zaručuje naprosto svobodné používání vozu. Jje už také vědecky dokázáno, že bráno v celkovém životním cyklu v případě nejnovějších dieselů nevyprodukuje o moc více CO2, než těžký a provozně zoufale nudný elektromotor s obludnými těžkými, drahými a málo energie pobírajícími akumulátory plnými jedovatých a nebezpečně hořlavých látek. Takže asi tak. ;-)
2. 1. 2020 23:01
Re: Skoda
:-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
2. 1. 2020 22:58
Re: Skoda
Hodlám být aktivním řidičem ještě minimálně 30 let (pokud se dožiju jakž takž ve zdraví), ale spalovacího motoru s manuálem se do konce svých řidiščských dnů rozhodně nevzdám! ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku