Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Půjčovna Sixt se v reklamě vysmívá německým politikům

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 26. 9. 2013
Německá firma Sixt se dotkla výsledků německých voleb a novou reklamou si řádně rýpla do neúspěchu liberálů.

Liberálové (FDP) nepřekročili v nedělních německých všeobecných volbách pětiprocentní hranici a do Bundestagu se nedostali. Voliči jim udělili jen 4,8 % hlasů. Proč píšeme o politice u našich západních sousedů? Ne, do aut tak úplně nepatří, ale... Autopůjčovna Sixt, která působí také na českém trhu, si do jejich volebního výsledku řádně rýpla. V úterý 23. září zveřejnila na své facebookové stránce nový reklamní slogan s fotkou kabrioletu Mercedes-Benz třídy E a textem „Mehr Sitze als die FDP“, tedy „více křesel (či sedadel) než FDP“.

Zatímco liberálové nebudou mít v parlamentu žádné, éčkový kabriolet nabídne dvě plnohodnotná a další dvojici spíše nouzových. Navíc si ho nemusíte kupovat, ale pouze stačí půjčit. Takové nabídce se přece nedá odolat, no ne? Neúspěch FDP ve volbách a zároveň pohroma pro tuto dosud koaliční stranu prostě provokuje a Sixt je znám, že si z politiků dělá legraci a rozhodně si nebere v tomto ohledu žádné servítky. Reklamu tentokrát nedostala zadanou agentura Jung von Matt, která se o ni Sixtu běžně stará, ale mnichovská FJR.

Uživatelé sociální sítě měli vesměs pozitivní ohlasy, řádně ostrý humor se jim zamlouval. Sixt navíc obrázek doplnil větou „S námi si můžete pronajmout sedadla. Jsme velmi liberální!“, což už pro někoho bylo možná příliš. Kontroverzní reklama se totiž na facebookovém profilu firmy nenachází. Že by zásah vyšší cenzorské moci? V minulosti si Sixt kopl nejen do německých politiků včetně samotné paní kancléřky, ale i třeba do Silvia Berlusconiho. Následný humbuk se vždy řešil omluvným dopisem od samotného Ericha Sixta, naposledy těsně před volbami.

Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor