Range Rover a Range Rover Sport 2015: Zase o kousek lepší
Do modelového roku 2015 přichází modely Range Rover a Range Rover Sport s lehkým omlazením. V případě velkého Range je to po dvou letech, u Sportu pak dokonce po roce výroby. Nejedná se o nic zásadního, i tak ale "update" určitě potěší.
Asi nejdůležitější novinkou je navýšení točivého momentu u dieselové verze SDV8, vidlicový osmiválec má nyní 339 koní a 740 N.m, což je o 40 newtonmetrů více, než doposud, přičemž maximum točáku je k dispozici od 1700 do 3300 otáček. To má za následek zlepšení pružného zrychlení od pátého po osmý rychlostní stupeň až o 6,5 %, přičemž se také zlepšila schopnost tažení přívěsů. Dále byla přepracována osmistupňová automatická převodovka ZF a to včetně měniče. I přes nárůst síly zůstala spotřeba auta na stejné úrovni.
Oba vozy lze nyní mít s pevnou panoramatickou střechou a elektrickými roletkami, což umocní dojem prostornosti kabiny, pro Range Rover jsou také připravena nová, "malá" šedá 19" kola se saténovým efektem laku, určená těm, kteří často cestují po horších površích nebo naopak 22" ráfky pro luxusní prodlouženou verzi. Škálu laků karoserie obohacuje Aruba silver a Kaikoura Stone. Ti, kdo využívají často sklápění zadních sedadel, ocení funkci Intelligen Cargo Mode, která sklopená sedadla samočinně posune co nejvíce vpřed.
Range Rover Sport se nově lakuje v barvě Aruba silver a jeho ližiny a prahové lišty lze mít v barvě vozu nebo v kontrastní černé. Oba modely také lze vybavit bezpečnostními systémy Land Rover InControl Remote a InControl Secure, které v případě potřeby zavolají o pomoc, respektive vyhledají odcizený vůz. Nechybí ani InControl Apps a InControl Wi-Fi, komunikující se smartphony na platformách Android i Apple a zajišťující bezdrátový přístup k internetu na palubě pomocí wi-fi. Nabídku také obohacuje už dříve oznámená špičková specifikace Range Rover Autobiography Black včetně provední s prodlouženým rozvorem.