Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Range Rover Classic je po přestavbě jako nový. Má osmiválec a 430 koní

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 8. 4. 2020 • 22:39
147
1
Zobrazit náhledy (147)
Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic Range Rover Classic

Dvoudveřový Range Rover Classic je dnes mezi sběrateli poměrně vyhledávaným zbožím. A některé společnosti se rády pouští do atraktivních úprav.

Range Rover Classic dorazil v roce 1970 a byť byl o poznání pokročilejší než Land Rover Defender, stále to bylo především užitkové vozidlo s tvrdou palubní deskou, která se zpravidla oplachovala hadicí. Nejprve vznikala pouze dvoudveřová varianta, roku 1981 se připojilo i větší čtyřdvířko. Vůz se vyráběl až do roku 1996 a nějaký čas se produkoval souběžně se svým nástupcem.

Dvou- i čtyřdveřové varianty Range Roverů Classic jsou dnes žádoucím zbožím na poli klasických vozů. Verze s jedním párem dveří je však oblíbenější. Podle mnohých vypadá lépe a díky kratšímu rozvoru se chlubí i lepšími terénními schopnostmi.

Pokud se vám auto líbí, ale jeho původní technika už vám přijde poněkud zastaralá, řešení nabízí společnost Legacy Overland. Ta si vzala do parády model z roku 1990 a během tisíců hodin práce jej změnila k nepoznání. Dnes terénní auto vypadá doslova jako nové.

Původní motor byl nahrazen 6,2litrovým osmiválcem GM. Pravda, osmiválec Rover uměl Range Rover Classic už z výroby, avšak s maximálním objemem 4,2 litru. Jednotka se nově pojí se čtyřstupňovou samočinnou převodovkou a poskytuje výkon 430 koní - více než jednou tolik ve srovnání s vozem před úpravou. Zapracovalo se také na řízení a odpružení, aby jízdní komfort odpovídal standardům dnešní doby.

Zákazník si přál, aby exteriér vozu zůstal co nejpodobnější originálu z roku 1990. Kromě metalízy Jade Dark Green a diodových světlometů zůstalo všechno při starém, včetně dobových pětipaprskových kol na terénních pneumatikách, které zvyšují světlost o 25 milimetrů. Ani interiér nevyrazil vstříc moderním trendům. Alespoň ne na první pohled. Na nějaké dotykové obrazovky zapomeňte, zůstalo dokonce původní rádio Blaupunkt, kterému nově sekunduje modernější řešení Sony Bluetooth umístěné nalevo od volantu.

Jedinou nezodpovězenou otázkou tak zůstává cena, kterou si úpravce za tuto jednorázovku zatím nechává pro sebe

Související články

Témata
Avatar - Dinar
8. 4. 2020 09:14
Snahu
o to, aby auto zůstalo co nejpodobnější originálu, zcela zabíjí ten přizdvižený a rozšířený podvozek a kola jak z wranglera, to na Range nepatří.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku