Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Range Rover Evoque: České ceny, nové fotky

Diskuze (27)
Range Rover Evoque se začne prodávat až v druhé polovině roku. Už teď ale víme, že bude stát od 820 tisíc korun.

Stylový protějšek Land Roveru Freelander, Range Rover Evoque, bude hned od uvedení do prodeje k dispozici s pětidveřovou karoserií i jako třídveřové Coupé. Land Rover nabídne paletu tří motorů – zážehový přeplňovaný dvoulitr Si4 (176 kW), a turbodiesely TD4 (110 kW) a SD4 (140 kW), oba o obejmu 2,2 litru.

Od roku 2012 se přidá i eD4 (110 kW), nejslabší z agregátů, vůbec poprvé v historii automobilky spojený jen s pohonem předních kol.

Základní provedení Pure nabídne 18palcová kola, černou masku chladiče, kožené čalounění sedadel, hliníkový dekor, tempomat, klimatizaci, Bluetooth, startování

tlačítkem nebo 11reproduktorové audio Meridian se subwooferem a dvěma USB porty.

Nejdražší Prestige se pochlubí celokoženým interiérem v kůži Oxford, dřevěným dekorem, 19palcovými koly, xenonovými světlomety, LED pro denní svícení a předními mlhovkami. Řidič se bude moci spoléhat na HDD navigaci, parkovací kameru a další funkční výbavu.

Dynamic se bude vymykat sportovním bodykitem, černými zrcátky a 20palcovými koly. Kromě designových úprav a sportovního provedení itneriéru k verzi Pure přidá adaptivní tlumiče MagnaRide.

Range Rover Evoque - české ceny a základní technická data
MotorSi4SD4TD4eD4
Převodovka6A6M (6A)6M (6A)6M
Pohon4x44x44x44x2
Zdvihový objem [cm3]1999217921792179
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]176/6000140/3500110/4000110/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]340/1900420/1750420/1750420/1750
Max. rychlost [km/h]----
Zrychlení 0-100 km/h [s]----
Komb. spotřeba [l/100 km]----
Cena Pure [Kč]991.055,-937.593,-867.970,-819.934,-
Cena Dynamic [Kč]1.185.686,-1.139.501,-1.069.878,-1.023.747,-
Cena Prestige [Kč]1.205.821,-1.160.388,-1.090.765,-1.044.831,-

Uvedené ceny platí pro pětidveřovou verzi. Třídveřový Evoque Coupé je o 26 tisíc korun dražší.

Příplatek za automatickou převodovku bude 57 tisíc korun, pro zážehový motor Si4 je standardem.

Diskuze (27)
7. 4. 2011 11:50
Re: Rozmě, výkony, zrychlení
Tak tak a krom vychytaných "much" již po roce přicházejí i slevy či jiné pobídky :-)
Avatar - positivemind
7. 4. 2011 10:28
Re: Rozmě, výkony, zrychlení
I tady, stejně jako u jiných aut, platí pravidlo "Kupuj až po roce výroby" a nebo lépe "Kupuj po prvním faceliftu" :-)
6. 4. 2011 21:18
Re: Rozmě, výkony, zrychlení
Pevně budu věřit že si to už pohlídají. Já jezdil s Range Roverem 3,6 TDV8 a krása...jen servis nebyl schopen řešit malochernosti a tak se z toho stával průser.

Přítelce se, ale líbí až až...tak je potřeba začít šetřit >:D
Avatar - dicky
6. 4. 2011 17:51
Re: Rozmě, výkony, zrychlení
hlavne aby to zas nepos.... s kvalitou jsem jeden z tech co ho setkani v minulosti s uplne new range roverem stal milion a par sedivych vlasu...

nejak nas v rodine z te aristokraticke automobilove anglie vylecili..
Ale treba pokrok skutecne prisel,auto je to hezke interier pekny tak hodne uspechu a malo zklamanych kupcu s auty po servisech.
Avatar - Emel
6. 4. 2011 16:21
Hezké
...hlavně pětidvířko, hlavně zepředu. Třeba ta bílá mu ale moc nesluší, "kupé" už v ní vypadá z profilu trošku těžkopádné. Z uvedených fotek bych bral červené pětidvěřové bez bílé střechy, z motorizací asi silnější naftu (benzín zní zajímavě, ale konkrétně u SUV nevím...).