Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Range Rover Evoque druhé generace poodhaluje skica. Změní se vůbec?

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 14. 11. 2018
36
Zobrazit náhledy (36)
Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque Range Rover Evoque
Společnost Land Rover vpustila do světa skicu nové generace modelu Range Rover Evoque. Premiéry se dočkáme už tento měsíc.

Druhá generace sportovně-užitkového Range Roveru Evoque, která se světu oficiálně představí už 22. listopadu, se ukazuje na oficiální skice. Není to však jen obrázek s několika čárami, jak bývá zvykem, automobilka totiž vytvořila i instalace stejných tvarů, které rozmístila po celém Londýně.

Už dřívější špionážní snímky odhalily, že se nová generace modelu bude od svého předchůdce lišit jen minimálně. Ono se Land Roveru ani není co divit, vždyť Evoque i šest let od oficiální premiéry vypadá pořád velmi dobře a moderně. Skica ukazuje, že vozu zůstanou i jeho charakteristické prvky, jmenovitě svažující se střecha a stoupající linky na bocích karoserie. Vzhled první generace si můžete blíže připomenout přiloženým videem.

360p720p

Že se automobilka nepouští do velkých designových změn, vysvětlují i prodeje. O Evoque je totiž mezi zákazníky velký zájem a čísla nikdy nespadla pod 100.000 prodaných kusů ročně. Nikdy, tedy ani šest let od uvedení na trh. A hlavním cílem Land Roveru je pochopitelně navázání na tyto úspěchy.

Připomeňme, že vůz bude i nadále posazen na architektuře D8, ta je však pro druhou generaci silně inovovaná. Vedle konvenčních pohonných jednotek se v rané fázi příštího desetiletí máme dočkat i varianty se 48voltovou palubní sítí. Půjde vlastně o první model s mild-hybridním pohonem z dílny JLR, jenž kombinuje tříválcovou patnáctistovku Ingenium s malým elektromotorem.

Všechny pohonné jednotky se budou párovat s devítistupňovou samočinnou převodovkou a kromě čtyřkolky se připravují i dostupnější verze s pohonem předních kol. Land Rover navíc informuje o nové technologii pro jízdu v offroadu, Evoque prý bude mimo zpevněné cesty stejně schopný jako všechny ostatní produkty značky.

Ačkoliv prošla platforma D8 modernizací, stále není úplně vhodná pro zabudování čistě elektrického pohonu. Evoque na elektřinu tak s největší pravděpodobností nedorazí, byť by mohlo jít o zajímavého konkurenta pro elektrické Volvo XC40, které přijede v příštím roce. Krátce po premiéře 22. listopadu bude otevřen i systém objednávek.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku