Regent No. 1 nabízí styl klasické motorky ve spojení s elektřinou
Regent Motorcycles se řadí mezi výrobce elektrických motocyklů, kteří chtějí zaujmout konzervativnější zájemce o jednostopý stroj. Prvotina této značky to ostatně dává jasně najevo svým vzhledem i konstrukcí.
Regent No. 1 je prvním zástupcem švédské značky Regent Motorcycles a vlastně ani nepůsobí jako motocykl s elektrickým pohonem. Mnohem více tento stroj připomíná silniční motorky ze sedmdesátých let dvacátého století. Na první pohled působí například jako Yamaha SR500.
Vzhled ve stylu jednostopých klasiků je samozřejmě cílem a Regent No.1 má spojovat jejich styl s nejmodernějšími technologie. V tradičním trubkovém rámu je proto v prostoru, kde je běžně uložen jedno a víceválcový spalovací motor, usazen akumulátor a samotný elektromotor je přímo ve středu zadního kola.
Jezdce je přitom usazen na stylovém sedle a má před sebou „palivovou“ nádrž podobných tvarů jako u již zmiňovaného zástupce značky Yamaha. Elektromotor o výkon 8 až 14,7 kW umožňuje stroji o hmotnosti 130 kg jízdu rychlostí až 120 km/h, zatímco baterie s kapacitou 6 kWh mají zajistit dojezd kolem 150 km na jedno nabití.
Pohled na řídítka pak odhalí, že Regent No.1 nevyužívá v analogových přístrojů v kruhových tubusech, hodících se k celkovému stylu stroje, ale sází na rozměrnou dotykovou obrazovku, umožňující jezdci propojení motocyklu s chytrým telefonem a online světem. Zájemci o retro s moderní výbavou si mohou No.1 již předobjednávat. Cena je stanovena na 9500 eur (zhruba 247.000 Kč) a na prvních sto motocyklů se vztahuje sleva 10 %. Dodávky těchto strojů zákazníkům se mají rozběhnout v příštím roce.
Zdroj: Regent Motorcycles